Knappa timmen kvar att jobba och sen ska jag köra till mataffären. Därefter hem, kolla på fotboll, duscha och äta chips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad oförskämt, som att du inte har något annat att göra än sitta och vänta!Har suttit hemma och väntat på mamma och hennes pojkvän sedan klockan 14:00.
Hon skulle bara och sen bara och sen bara.
Nu ringde hon och sa att hon var på väg till bilen.
Kunde ju sagt att det skulle bli senare, jag hade behövt cykla iväg och handla ju
Ser väldigt gott ut!
Det var det ocksåSer väldigt gott ut!
Jag bad min ringa upp Lena o den ringde min pappa, 1 o sista gången jag använder denJag försökte använda bilens röststyrning och ringa hästägaren på väg från stallet. Den ringde @athena_arabians särbo istället
Usch, det påminner mig om hur illa jag tycker om sådana telefonsystem där man inte få knappa sitt val utan måste säga vad man vill. Det blir ju i princip ALDRIG rätt.....Jag bad min ringa upp Lena o den ringde min pappa, 1 o sista gången jag använder den
Jag vet att det är olika för alla och att det är galet frustrerande att inte orka som vanligt, men vad glad jag blir att du ändå orkar så mycket. Vet tyvärr av egen erfarenhet hur medtagen covid kan göra en. Heja dig, fortsätt vara schysst och lyhörd mot din kropp och stå på dig. Har du möjlighet att rådgöra med din läkare om vaccinet, tex om du ska ta en eller två doser? Min läkare råder enligt Stockholms infektionsläkarförening eller vad tusan de hette, dem som har kvarstående besvär (och antikroppar?) att ta en dos har jag för mig. Men det har ändrats så många gånger så jag kan ha fått något om bakfoten. Skönt att inte vara ensam med beslutet tyckte i alla fall jag.Jag gick bara2 km
Känns helt sjukt att jag för 6 veckor sen gick raska promenader på 6 km utan att ens bli andfådd.
Sitter och är ledsen
Jag tror inte folk fattar hur sjuk jag var i covid och hur rädd jag är för att bli sjuk igen
Orkar inte kämpa mot folk som kallar mig egoist för att jag vill vaccinera mig
Jag "borde" ha antikroppar och de "skyddar i 6 månader"
Om jag inte har då
Om de inte skyddar i 6 månader
Nästa gång dör jag av covid
Ååå nu blev jag sugen på pizza det var länge sedan!Helt slut, vi har putsat två väggar till i poolen. Nu ska jag beställa pizza till middag