Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
P1100706.webp
Har för första gången sett guckuskor på riktigt, helt fantastiska och faktiskt både större och vackrare än jag föreställt mig. De ser verkligen inte ut som att de är svenska vilda blommor.
 
Mår lite illa, och känner mig lite groggy, så gick och la mig.
Nu är jag jättepigg :meh:
Får surfa runt tills jag blir trött.
Saknar ihjäl mig efter katten. Nu får mögeltestet komma någon gång så jag kan ta hem henne.

Har förövrigt noterat att det knäpper och låter väldigt ofta i lägenheten. Nyfiken om det är alla nya möbler som sätter sig nu när det är varmt/kallt/fuktigt/torrt hit och dit, eller kanske dörrarna, eller balkongen 🤔
 
Visa bifogad fil 71683Har för första gången sett guckuskor på riktigt, helt fantastiska och faktiskt både större och vackrare än jag föreställt mig. De ser verkligen inte ut som att de är svenska vilda blommor.
Jag kan inte speciellt mycket om växter, så när ditt inlägg dök upp i högerkanten (utan någon bild, och utan att jag kunde läsa hela texten) blev jag VÄLDIGT fundersam på vad du egentligen hade sett. Ett djur??? Det var min första tanke..... :rofl:
 
Precis kommit in efter promenad med våfflan och ska försöka laga till någonting att äta. Lagom inspirerad. :D Blir en köttbit att ploppa ovanpå en färdig sallad tror jag, så kan jag använda resten till att stoppa i en tortillarulle till lunch imorgon.
 
Spelade minigolf i fyra timmar...
Smörjde in delar med SPF. Glömde ANSIKTET(??), någon slags mittendel på ryggen, och benen (även om de mår bra i sammanhanget).
Har nu tagit ipren, ligger under filt och fryser/hettar och har en kall handduk på pannan.

Mvh, Lightzone, 31 år gammal idiot.
 
Nu är det bestämt att min ena moster och en kusin med respektive och kanske någon till ska komma hit på midsommarafton :bump:
Vi ska vara ute oavsett väder eller uppe på loftet om det är kaosväder där det är mycket plats men hoppas vi kan vara ute.
Känns som att alla är superexalterade och en som ska börja rodda runt i lekar (själv börjar jag fundera över om vi alla inte kanske är lite för gamla för sådant men men :laugh:)
Jag ska göra efterrätten.
Vi blir ju inte många men det kändes som att alla cylindrar gick igång även på mig när de var så taggade :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 441
Senast: Piglet
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp