Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte speciellt mycket om växter, så när ditt inlägg dök upp i högerkanten (utan någon bild, och utan att jag kunde läsa hela texten) blev jag VÄLDIGT fundersam på vad du egentligen hade sett. Ett djur??? Det var min första tanke.....Visa bifogad fil 71683Har för första gången sett guckuskor på riktigt, helt fantastiska och faktiskt både större och vackrare än jag föreställt mig. De ser verkligen inte ut som att de är svenska vilda blommor.
Hahaha på min lilla telefon såg det absolut ut som en fågel vid en första snabb titt.Jag kan inte speciellt mycket om växter, så när ditt inlägg dök upp i högerkanten (utan någon bild, och utan att jag kunde läsa hela texten) blev jag VÄLDIGT fundersam på vad du egentligen hade sett. Ett djur??? Det var min första tanke.....
Wow! Hade jag också velat sett!Visa bifogad fil 71683Har för första gången sett guckuskor på riktigt, helt fantastiska och faktiskt både större och vackrare än jag föreställt mig. De ser verkligen inte ut som att de är svenska vilda blommor.
Jag kollar också Die Hard 4.0, den är ju verkligen jätterealistisk. Hm.Tittade på filmen The Zookeepers wife. Tyckte de gick långsamt. Slog över till Die Hard 4.0 istället . Något att somna till iallafall
Såklart den är! Allt med Bruce Willis är det faktiskt UR som står bakom så det så!!Jag kollar också Die Hard 4.0, den är ju verkligen jätterealistisk. Hm.