Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det bestämt att min ena moster och en kusin med respektive och kanske någon till ska komma hit på midsommarafton :bump:
Vi ska vara ute oavsett väder eller uppe på loftet om det är kaosväder där det är mycket plats men hoppas vi kan vara ute.
Känns som att alla är superexalterade och en som ska börja rodda runt i lekar (själv börjar jag fundera över om vi alla inte kanske är lite för gamla för sådant men men :laugh:)
Jag ska göra efterrätten.
Vi blir ju inte många men det kändes som att alla cylindrar gick igång även på mig när de var så taggade :rofl:
Jag gillar att jag läste "Min ena moster och en kanin... " först och ändå smittades av glädjen! :D
 
Jag ligger i sängen, nyduschad bland nytvättade lakan, efter en helt perfekt dag i sambons familjs sällskap. Den började med pannkaksbrunch i solen här i vår trädgård, fortsatte med picknick vid Loch Lomond och sedan en båttur på ovan nämnda sjö, och avslutades med en god middag på restaurang i våra kvarter. Stopp på glasskafé under promenaden hem. Solen sken oavbrutet och det var sådär lagom varmt med 20-21 grader hela dagen. Åh, det här lever vi länge på hela bunten! :love:

Nu ska jag läsa några sidor i min bok och sedan förhoppningsvis sova gott :)
 

Bifogade filer

  • 20210613_105552.webp
    20210613_105552.webp
    197,5 KB · Visningar: 58
Gör vätskeersättning till äldsta hunden, försöker övertala mig själv att äta frukost och oroar mig massor eftersom hon inte verkar må bra :( Blir ju inte bättre av att jag inte äter, men just nu sitter jag mest och väntar på att veterinärkliniken ska öppna så att jag kan ringa dem. Hon är nog inte akut sjuk, tror jag, men vill kolla med dem vad de tycker att vi ska göra.
 
Jahopp. Dags att göra något med den här dagen. Tanken var att gå upp lite tidigare än vanligt för att hinna med promenad innan jobbet.

Istället behöver jag åka in och tvätta av bilen. Hoppas på att det inte är någon större kö. Tvättade den för några dar sen, men ligger någon hinna på bla rutorna, så blev inte så lyckat. Får bli nytt försök i automattvätten dit jag brukar åka istället.

Ska passa på att hämta ut ett paket som inte gick ned i brevlådan samtidigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 440
Senast: Piglet
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp