Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två divandelar. Viker dynorna, oavsett form, på mitten och kilar ner så det får typ veckla ut sig inne i överdraget. Drar sedan växelvis i höger/vänster del av tyget tills allt är på plats och petar ut dynan jämnt inuti. Man får hjälpa till med ett knä för att hålla det vikt under tiden man drar på tygetGjort några försök, nu sitter jag och stirrar argt (och uppgivet) på det snabbt torkande överdraget. Armarna är trötta och jag lyckades välta omkull kattens ampellilja som står vid fontänen så fick avbryta för att städa bort jord. Känner att det får torka och sedan tar jag nya tag en annan dag. Man ska verkligen vara två för att få på eländet. Någon som drar och någon som håller emot, eftersom den är såpass stor och L-formad. Om någon har förslag på hur jag ska få på det - har för mig att jag faktiskt fick det en gång tas råd emot med stor glädje.
Jag har två divandelar. Viker dynorna, oavsett form, på mitten och kilar ner så det får typ veckla ut sig inne i överdraget. Drar sedan växelvis i höger/vänster del av tyget tills allt är på plats och petar ut dynan jämnt inuti. Man får hjälpa till med ett knä för att hålla det vikt under tiden man drar på tyget
Orkar inte ta av överdraget för att visa men hoppas du fattar poängen ändå..
Visa bifogad fil 71670
Funkar fint torrt också, i alla fall med de soffor jag har haft! Om du blir otålig menar jagNu har eländet hunnit torka så jag får köra det i maskin igen, alt lägga det i blöt - inte en strålande idé känns det som. Tack för tipset!
Måste vara bättre att blötlägga tänker jag, känns som att det kryper lite i maskinen. Eller så är det bara inbillning.Nu har eländet hunnit torka så jag får köra det i maskin igen, alt lägga det i blöt - inte en strålande idé känns det som. Tack för tipset!
Måste vara bättre att blötlägga tänker jag, känns som att det kryper lite i maskinen. Eller så är det bara inbillning.
Jag är omotiverat och fånigt sugen på vin! På en söndag kväll! Dvs jag kan inte ens åka och köpa.
MumsAtt läsa en bok med choklad gjorde mig extremt chokladsugen så det blev en redvelvetcake med hallonsylt och glasyr med kokos