Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En av mina mindre briljanta idéer...
Ja jag kan använda min hand istället för att hämta en trasa...

takfog är fasiken OMÖJLIGT att få bort :bag:

24026F4C-621B-4D41-9773-E1A14B80839F.webp
 
Gick upp före tuppen för att göra lite nytta. Nåja lite nytta har jag ändå gjort. Men fastnade vid datorn. Väldigt länge. Har alldeles precis upptäckt hur spännande och roligt det är med släktforskning! Hästarnas stamtavlor har alltid varit så roliga men det skulle visst dröja 33 år innan jag upptäckte hur givande det är att forska kring sin egen släkt 😅.
 
Fortsatt demonteringen av altanen, inte mycket kvar nu. Körde dock fast så gick och tog ner lite träd också, så nu är det ännu mer som behöver malas ner. Blev dock avbruten av ösregn så tänker hitta på något inne istället, har lite halvt siktat in mig på att ta ner en lampa som hänger helkonstigt men får se om det är ström i den först.

Och så har jag fått ont i halsen och lite andra coronasympton, hoppas verkligen att det går över snabbt oavsett vad det är. Om det är corona så är det väl någon i skolan som gått på avslutningen när den borde stannat hemma för jag träffar knappt något folk öht.
 
Tredje dagen på porträttet av brorsans unge. Börjar bli lätt uttråkad 😴 men det är inte så mkt kvar nu (men några dagars tork innan sista ronden).

KIDDOT

Ungar alltså. Jävligt roliga/märkliga.
Jag bara ”kan du kanske sitta stilla och försöka se lite allvarlig ut?”
Barnet ”nej för jag är faktiskt glad”.

Man bara ok 🙄🙄
 
Googlar efter recept och som vanligt fastnar jag vid att läsa kommentarer på recepten på ICAs sida. Tycker det är så roligt med folk som kommenterar och skriver förbättringar som är så omfattande att det blir en helt ny måltid, som knappt ens liknar originalet.

Bästa recept-recensionen någonsin var ngt liknande: ”hade inte xxx hemma men gjorde annars som receptet. Blev inte gott”.
(Xxx var huvudingrediensen)

Man ba ok hjälpsam recension 😂
:rofl:
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
436
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 435
Senast: Piglet
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp