Skicka gärna hit. Nu börjar gräsmattan gulna ..Sådär. Nu behöver jag inte plåga mig i blåsten ute längre. Det regnar. Också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka gärna hit. Nu börjar gräsmattan gulna ..Sådär. Nu behöver jag inte plåga mig i blåsten ute längre. Det regnar. Också.
Dessa kommentarer är roligare än vilken stand up som helst.
Kom på nu att en polare till mig hade kollat upp en tants samtliga recensioner på google och gjort en sammanställning på stories. Hon hette typ Gun eller likn och hade sjukt många recensioner. Dock oklart om hon hade varit på ställena/testat grejerna hon recenserat. Alla fick noga betyg.
Var typ
”Är för långt hemifrån”
”Inte varit där och är inte intresserad”
”Måste byta buss för att ta mig dit”
”Säkert för dyrt”
”Förmodligen inte laktosfritt”
Älskar det!Kom på nu att en polare till mig hade kollat upp en tants samtliga recensioner på google och gjort en sammanställning på stories. Hon hette typ Gun eller likn och hade sjukt många recensioner. Dock oklart om hon hade varit på ställena/testat grejerna hon recenserat. Alla fick dock låga betyg.
Var typ
”Är för långt hemifrån”
”Inte varit där och är inte intresserad”
”Måste byta buss för att ta mig dit”
”Säkert för dyrt”
”Förmodligen inte laktosfritt”
Älskar det!
Tycker det är fantastiskt att de tar sig tiden att kommentera och faktiskt tror att någon vill veta detta.
@tornblomma Älskar denna kommentar på en vegopaj i en vegogrupp på FB.
"Suck det är väl lök i den oxå och då kan ju inte jag äta den fast det är en veggiepaj. Tål ju ingen lök utom vitlök. Det blir ingen klippt gräslök i gräddfilen i år heller. Ingen senapssill eller skärgårdssill heller det är ju svhalottenlök i dom. Tål bara Abbas matjesill och den har dom ju gjort om från mild nu till starkare men med mer dill. Så nu blir det ingen sill på midsommarfatet för mig överhuvudtaget eftersom den klassiska matjesillen oxå är för stark. "
Vegopajen startade ranten.
Älskar sista frågan.hahahahhaha
Denna är en av mina sparade favoriter från en lokal Facebookgrupp
Visa bifogad fil 71733
Dit ska jag!Vandrar hemåt. I morse åkte jag nervöst med bilen mot verkstaden i EPA-fart med gung grande, varje hjulvarv kändes det som att nåt brister för gott, värre och värre för varje kilometer. Kom mig dock fram de 2 milen så nu är den dumpad på standby där, kanske fanns det lucka på onsdag för dem. Kollektivt till jobbet, och nu bussen hem. Tog fel buss så fick springa en kilometer tillbaka till annan hållplats. Men hann. Nu avverkar jag de 6 kilometrarna hem på apostlahästarna från hållplatsen och det regnar inte. Än.
Vandrar hemåt. I morse åkte jag nervöst med bilen mot verkstaden i EPA-fart med gung grande, varje hjulvarv kändes det som att nåt brister för gott, värre och värre för varje kilometer. Kom mig dock fram de 2 milen så nu är den dumpad på standby där, kanske fanns det lucka på onsdag för dem. Kollektivt till jobbet, och nu bussen hem. Tog fel buss så fick springa en kilometer tillbaka till annan hållplats. Men hann. Nu avverkar jag de 6 kilometrarna hem på apostlahästarna från hållplatsen och det regnar inte. Än.
Annars får jag extraknäcka som fotograf åt Bregottfabriken!Du får trösta dig med en vacker vy!
Håller tummarna för att räkningen inte blir alltför saftig!
Annars får jag extraknäcka som fotograf åt Bregottfabriken!
Jag tar det framför vaaaarje möten som kunde varit emailTro mig, utomhusarbete på vintern i -30 är överskattat...
(ja, jag älskar mitt jobb och att jag får bra betalat för att springa omkring i skogen )