Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej redan börjat tröttna på fotbollen efter som den i princip går dygnet runt här när min sambo är ledig 🤔 Ska han inte börja jobba snart 🤣
Så tänker ju jag nör det är hocky och handboll. Även F1 när man tittar från träning till kval. Men min särbo är så snäll så han tittar på hästtävlingarna på tv när jag är hos han . Och om de går på tv
 
Jag har precis ändrat om mina semesterplaner lite, istället för Höga kusten tar jag in hos mamma :D Fina vandringsleder, gratis boende och kunna ta med både katter och Schäferblandningen blir perfekt! Kul umgås mer med familjen också :laugh:

Nu ska jag äta en sen middag 😅 och se på Bones, vad annars :angel:
 
Den nya fjärren till android media spelaren jag har kopplat till tv fungerar efter lite funderande och tryckande på knappar (nu ska jag bara komma ihåg hur jag gjorde). Regnar, men jag har lagt en plastsäck över min blomlåda och knutit fast den ordentligt så den inte blåser bort.

Tänt ljus och fixat med soffan, den ser verkligen inte riktigt klok ut. Jag har lagt ett blått påslagan över divanen och en blå filt (båda med mönster och olika nyanser) över resten av soffan eftersom det såg ännu värre ut med bara divanen i blått. :rofl:
 
Jobbade över en timme i dag, sedan stack vi ut och tillverkade stödpinnar till avenbokshäcken vi planterade i april.

Efter det drog vi fram fyrhjulingen och harvade till vägen som fått nytt grus som behövde fördelas ut lite bättre. Harvningen innebar att släpa en eu-pall som jag satt på :D till sist avslutade vi med en joggingrunda :up:
 
Det hann bli 200 meter innan regnet drog in 😍
 

Bifogade filer

  • 238DA265-76FC-49D0-A32B-FBEFAB1D01DB.webp
    238DA265-76FC-49D0-A32B-FBEFAB1D01DB.webp
    249,9 KB · Visningar: 21
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
436
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
506
· Visningar
14 427
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp