Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet ju inte jag hur dina ärr ser ut osv meeen jag tänker lite; ärr hör väl livet till?Jag har tappat ca 16 kg och det är tagit fram saker som fetman har döljt. om ärr i ansiktet (som syns dåligt om man inte vet var de är) ärr på bröstkorgen ärr på benen. och lite annat. Och nej jag har inte skadat mig själv. det var andra.
Jag har oräkneliga ärr från topp till tå-till följd av att jag var en aktiv vilding under uppväxten- och jag tvivlar på att någon tänker på dem, så om det är ur den aspekten att andra kan reagera på dem är det imo onödigt att kosta på några större summor pengar i förebyggande syfte och i vart fall samtidigt som viktresa pågår.Jag har tappat ca 16 kg och det är tagit fram saker som fetman har döljt. om ärr i ansiktet (som syns dåligt om man inte vet var de är) ärr på bröstkorgen ärr på benen. och lite annat. Och nej jag har inte skadat mig själv. det var andra.
Gör som DU vill, låt inte ångestskiten förstöra din dag .Laddar upp för att ta mig in till stan för att träffa en kompis. Problemet är min hjärna inte samarbetar utan vi drar åt olika håll just nu. Så att vara på stan bland en massa folk känns utmanande.
Men ska inte låta de förvrängda tankarna stoppa mig idag, så det så.
Är inte riktigt ångesten som är problemet just nu, men jag ska iaf ta mig in till stan oavsett. Så det så!Gör som DU vill, låt inte ångestskiten förstöra din dag .
Aha, väl det iaf . Heja dig och ha det så jättetrevligt nu!Är inte riktigt ångesten som är problemet just nu, men jag ska iaf ta mig in till stan oavsett. Så det så!