Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken, har käkat frukost och nu är det verkligen tomt i kylskåpet, så nu måste jag handla i dag :o
Kan bli lite jobbigt dock då jag ska vänta på min tv... som ska komma någon gång mellan 8-18. :cautious: Verkligen härligt med generösa leveranstider osv :angel:
Kniper det har jag 2 knäckemackor (men inget att ha på), lite pasta och ketchup :D

Drömt mardrömmar om att tvn har ramlat ner från fästet, att leverantörerna varit otrevliga etc etc. Så har sovit uselt.

Behöver även ringa min brf, de tycker tydligen att jag ska betala hyra två gånger för denna månad och jag håller inte med.
 
Fortfarande sur på min sambo, japp de är helt okej att vara de när sömnbristen gör sig påmind :angel: Vi har de här kriget vareviga kväll när han inte jobbar.

Men men solen skiner och Trulen måste träna idag. Så får väl hoppas vägen inte regnat bort sista dygnen, den blir gärna lite väl lättflytande vid mycket regn :crazy:
 
Laddar upp för att ta mig in till stan för att träffa en kompis. Problemet är min hjärna inte samarbetar utan vi drar åt olika håll just nu. Så att vara på stan bland en massa folk känns utmanande.
Men ska inte låta de förvrängda tankarna stoppa mig idag, så det så.
 
Jag har tappat ca 16 kg och det är tagit fram saker som fetman har döljt. om ärr i ansiktet (som syns dåligt om man inte vet var de är) ärr på bröstkorgen ärr på benen. och lite annat. Och nej jag har inte skadat mig själv. det var andra.
Jag har oräkneliga ärr från topp till tå-till följd av att jag var en aktiv vilding under uppväxten- och jag tvivlar på att någon tänker på dem, så om det är ur den aspekten att andra kan reagera på dem är det imo onödigt att kosta på några större summor pengar i förebyggande syfte och i vart fall samtidigt som viktresa pågår.
 
Laddar upp för att ta mig in till stan för att träffa en kompis. Problemet är min hjärna inte samarbetar utan vi drar åt olika håll just nu. Så att vara på stan bland en massa folk känns utmanande.
Men ska inte låta de förvrängda tankarna stoppa mig idag, så det så.
Gör som DU vill, låt inte ångestskiten förstöra din dag :heart.
 
Ingen fiber idag heller. Så nu har jag haft kontakt med den trevliga supporten.

Han fick ingen kontakt med mitt system heller. Nu misstänker vi båda att det kan bero på att dom drar fiber utanför mig, men då inte han fått någon info om det skulle han ta det vidare. Skulle ringa/smsa mig när han visste mer.

Nu ska jag plocka lite hemma och sen åka in för bilservice och passa på och köpa lite födelsedagspresent till exet efteråt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
434
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
14 415
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp