Oh the rage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på vad jag ska göra med mitt liv typ. Kommer inte på ngt på rak arm.
Sälja lägenheten? Flytta? Bo utomlands?
Satsa på måleriet eller ngt helt annat?
Jag förstår att dom var oroliga för gipsväggen,men inte för armfästet, jag har 2 på arm ,så kollade när du skrev då min tv är något mindre än din, fästena är gjorda/ska klara upp till 45kg och min tv väger kanske 10.Ombokat TV installation till på torsdag redan. Killen jag pratade med var faktiskt himla trevlig, jag har bara hört dåliga saker om elgiganten och deras kundservice, så jag var lite nervös och strids-beredd men det behövde jag ju inte.
Måste byta fäste i butik, och sen fick jag faktiskt slippa att betala installationen igen, trots att det står tydligt på hemsidan att om man inte kollat upp allt innan och installatörerna inte kunnat installera måste man betala igen.
Så det var ju skönt, nu hoppas jag det går bra att byta fästet, och att det går bra på torsdag!
Nej, armfästet hade varit ok om det var betongvägg så klart. Då hade den varit ypperlig.Jag förstår att dom var oroliga för gipsväggen,men inte för armfästet, jag har 2 på arm ,så kollade när du skrev då min tv är något mindre än din, fästena är gjorda/ska klara upp till 45kg och min tv väger kanske 10.
Va fan så mycket mindre är inte min tv (60 någonting) vägde den ena,jag ljög den väger 22kgNej, armfästet hade varit ok om det var betongvägg så klart. Då hade den varit ypperlig.
Min TV vägen 40kg, och då hade hävstångseffekten självklart förstört väggen fästet och TVn satt i. Kanke inte på en gång men tid... gravitation... osv
Ett fäste som håller TVn nära väggen skulle funka tydligen
Blir krångligt att ta i/ur sladdar när jag behöver men jag får väl stå ut med det.
Undrar om man måste lyfta av TVn varenda gång man ska i/ur med sladdar där bak
Ja men lite samma här. Fast mest om jag ska skaffa en gård på landet, köpa hängselbyxor, skaffa höns och fler hundar. Eller om jag ska skaffa en fin sekelskifteslägenhet, köpa konst och dyra viner och spenderar somrarna i Palma. Alltså, känner ändå lite att jag har båda personligheterna i mig.
Egentligen är det sjukt att jag kan köpa knappt fem nya par skor för vad det skulle kosta att laga, klacka och sula om mina gamla sandaletter. Känns som att vi idag köper nytt lättvindigt eftersom det är billigare än att laga. Samma sak med min fd datorskärm, fungerade bra, kunde höjas och sänkas. När den pajade så var det billigare att köpa en ny.
Men grattis! Bra jobbat!Vågar man säga att man precis har tagit körkort?
Trafikinspektören jag fick var så himla trevlig och rolig! När vi kom tillbaka gav han mig hans surfplatta och sa att jag skulle bocka in det alternativet jag ville (godkänd/underkänd). Så jag sa "men då väljer jag godkänd…", sen avslutade han med att säga "bästa körprovet idag"
Idag är dessutom morfars födelsedag
Vågar man säga att man precis har tagit körkort?
Trafikinspektören jag fick var så himla trevlig och rolig! När vi kom tillbaka gav han mig hans surfplatta och sa att jag skulle bocka in det alternativet jag ville (godkänd/underkänd). Så jag sa "men då väljer jag godkänd…", sen avslutade han med att säga "bästa körprovet idag"
Idag är dessutom morfars födelsedag