Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har med fixat lite, satt och rensade ogräset som kommit upp i rundlarna, skön avkoppling helt klart .Har pysslat lite i trädgården, vattnat och sådär.
Min rehabilitering
30 minuter kvar av arbetsdagen - jag längtar hem...
Har med funderat på att bo halva året utomlands.Funderar på vad jag ska göra med mitt liv typ. Kommer inte på ngt på rak arm.
Sälja lägenheten? Flytta? Bo utomlands?
Satsa på måleriet eller ngt helt annat?
Men åh!Jag ba ”arbetsdagen”, är det redan dag?
Jag fick precis bud med en tröja som en stick-konstnär gjort åt mig. Temat är ”om jag vore en tröja”. ÄLSKAR den och hur hon träffat helt rätt
Visa bifogad fil 71783
Men åh!
Tycker mycket om hennes grejer. Så kul med tröjan.
Nähepp det bidde ingen TV på vägg. Hejdå svindyr installationskostnad.
Tydligen ville de inte installera 75" TV på en gipsvägg, med ett TV-fäste med arm utan det skulle vara platt TV fäste. Frågade i butik om det verkligen skulle funka med arm, mtp att TVn är tung men jadå det skulle funka.
Nu nojar jag till tusen om det ens kommer funka med ett platt TV-fäste. Mår inte superbra och är så fruktansvärt less på att allt bara går åt helvete hela tiden. Vill bara lägga mig och gråta i sängen, men sitter nu och väntar på att ett möte ska starta.
Sen lär jag behöva sitta på Elgigantens kundtjänst i flera timmar. Frågan är om jag får någon mat köpt i dag, är helt emotionellt utpumpad.
Innan kaos hände i mitt liv för typ 10 år sedan förstod jag inte hur vissa människor kunde bryta ihop fullständigt och bli o-funktionabla vid minsta lilla motgång. Jag fattar nu. Jag fattar rent logiskt att detta är en "shit happens, går att fixa" grej, men kroppsligt och mentalt reagerar jag ändå som att världen går under.
Om du målar kan du kanske göra det lite varstans?Funderar på vad jag ska göra med mitt liv typ. Kommer inte på ngt på rak arm.
Sälja lägenheten? Flytta? Bo utomlands?
Satsa på måleriet eller ngt helt annat?
HAHAHAHAHHAHAHA
Älskar hur detta klientel ser allt på ”internätet” som en personlig fråga de bara tvångsmässigt MÅSTE svara på! Typ som att allt de ser online är direkt adresserat till dom
Som när ngn i den lokala facebookgruppen la ut att de bjöd på kanelbullar och kaffe.
Anita svarar: ”NEJ TACK”.
Man ba ”tack för din medverkan Anita, det är noterat”