Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev frulle i morse.
Nu på väg hem. Ledig 2 dar
 

Bifogade filer

  • IMG_20210615_070955_706.webp
    IMG_20210615_070955_706.webp
    456,2 KB · Visningar: 45
Nähepp det bidde ingen TV på vägg. Hejdå svindyr installationskostnad.
Tydligen ville de inte installera 75" TV på en gipsvägg, med ett TV-fäste med arm utan det skulle vara platt TV fäste. Frågade i butik om det verkligen skulle funka med arm, mtp att TVn är tung men jadå det skulle funka.

Nu nojar jag till tusen om det ens kommer funka med ett platt TV-fäste. Mår inte superbra och är så fruktansvärt less på att allt bara går åt helvete hela tiden. Vill bara lägga mig och gråta i sängen, men sitter nu och väntar på att ett möte ska starta.
Sen lär jag behöva sitta på Elgigantens kundtjänst i flera timmar. Frågan är om jag får någon mat köpt i dag, är helt emotionellt utpumpad.

Innan kaos hände i mitt liv för typ 10 år sedan förstod jag inte hur vissa människor kunde bryta ihop fullständigt och bli o-funktionabla vid minsta lilla motgång. Jag fattar nu. Jag fattar rent logiskt att detta är en "shit happens, går att fixa" grej, men kroppsligt och mentalt reagerar jag ändå som att världen går under. :meh:
 
Nähepp det bidde ingen TV på vägg. Hejdå svindyr installationskostnad.
Tydligen ville de inte installera 75" TV på en gipsvägg, med ett TV-fäste med arm utan det skulle vara platt TV fäste. Frågade i butik om det verkligen skulle funka med arm, mtp att TVn är tung men jadå det skulle funka.

Nu nojar jag till tusen om det ens kommer funka med ett platt TV-fäste. Mår inte superbra och är så fruktansvärt less på att allt bara går åt helvete hela tiden. Vill bara lägga mig och gråta i sängen, men sitter nu och väntar på att ett möte ska starta.
Sen lär jag behöva sitta på Elgigantens kundtjänst i flera timmar. Frågan är om jag får någon mat köpt i dag, är helt emotionellt utpumpad.

Innan kaos hände i mitt liv för typ 10 år sedan förstod jag inte hur vissa människor kunde bryta ihop fullständigt och bli o-funktionabla vid minsta lilla motgång. Jag fattar nu. Jag fattar rent logiskt att detta är en "shit happens, går att fixa" grej, men kroppsligt och mentalt reagerar jag ändå som att världen går under. :meh:

Förstår dig! <3 Är också ”superkänslig” på det sättet. Folk ba ”ta dig samman”, ”i-lands-problem” men liksom kan inte släppa det
 
Var och hämtade torr tvätt i vår tvättstuga. Jag älskar min man,han är bra på många sätt men städa är inte en av dem. Så jag har precis skickat ett sms att han får städa tvättstugan när han kommer hem. Varför jag inte gör det? Det har varit hans ansvarsområde medan jag kämpat i en tuff graviditet och tänker därför inte städa upp efter honom :meh:
 

HAHAHAHAHHAHAHA :rofl:
Älskar hur detta klientel ser allt på ”internätet” som en personlig fråga de bara tvångsmässigt MÅSTE svara på! Typ som att allt de ser online är direkt adresserat till dom 😅😂

Som när ngn i den lokala facebookgruppen la ut att de bjöd på kanelbullar och kaffe.
Anita svarar: ”NEJ TACK”.


Man ba ”tack för din medverkan Anita, det är noterat”

:rofl:
 
Funderar på vad jag ska göra med mitt liv typ. Kommer inte på ngt på rak arm.
Sälja lägenheten? Flytta? Bo utomlands?
Satsa på måleriet eller ngt helt annat?
Om du målar kan du kanske göra det lite varstans?

Mötte en skitskön farbror i en bergsby i Spanien. Han var från Nederländerna och hade varit arkitekt och designat främst enormt stora flygplatser. När allt blev digitaliserat tyckte han feelingen dog. Så han sålde lyxvilla och lyxbilar och allt utom det som rymdes i 2 resväskor.
Sen flyttade han till värmen och levde som konstnär. Han bodde i bergsbyn under sommaren. Sen blev det för kallt för honom. Så då bodde han på varmare ort tills sen-våren. Han fick så mkt intryck av sitt flyttbara liv med olika miljöer och folk som gav honom målar-feeling.
Så himla skön gubbe! ❤️
 
HAHAHAHAHHAHAHA :rofl:
Älskar hur detta klientel ser allt på ”internätet” som en personlig fråga de bara tvångsmässigt MÅSTE svara på! Typ som att allt de ser online är direkt adresserat till dom 😅😂

Som när ngn i den lokala facebookgruppen la ut att de bjöd på kanelbullar och kaffe.
Anita svarar: ”NEJ TACK”.


Man ba ”tack för din medverkan Anita, det är noterat”

:rofl:

Ibland kanske recensionerna kommer sig av att bägaren rinner över. :laugh:

Skärmbild 2021-06-15 150012.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
434
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
14 399
Senast: doppler
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp