Min sambo vägrar se på fotbollen .Okej redan börjat tröttna på fotbollen efter som den i princip går dygnet runt här när min sambo är ledig Ska han inte börja jobba snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sambo vägrar se på fotbollen .Okej redan börjat tröttna på fotbollen efter som den i princip går dygnet runt här när min sambo är ledig Ska han inte börja jobba snart
och härSom här då
Det har du rätt i, bilen blir inte helt hundra ren. Tog lister mm för hand häromdagen, och där fanns en hel del helt klart.Ja och man får tvätta bilen två gånger för att få den super ren. Kolla tröskellådorna,listorna(rinner dr skit när du kör där ifrån är inte bilen ren) kolla efter svarta och oranga prickar och säg om bilen är ren sen .
Gissar att det är vanligt att tatuera över ärren idag, om man inte kan leva med dem dvsOk märkligt!
Jag har tappat ca 16 kg och det är tagit fram saker som fetman har döljt. om ärr i ansiktet (som syns dåligt om man inte vet var de är) ärr på bröstkorgen ärr på benen. och lite annat. Och nej jag har inte skadat mig själv. det var andra.Försöker få tag en plastikkirurg. men det går sådär. har lite saker som jag vill fixa till.
Vispgrädde borde funka precis lika bra som creme fraiche för att "mjuka upp" tomatsmaken .Just nu är det Cajsa Warg. Jag häller i vad jag har hemma. Till dags dato, söt chilisås, keso, worchestersås, balsamvinäger och en gnutta vispgrädde. Får se hur det slutar