Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hårda vindar med byar på höga 20 m/s och vacker himmel. Jag har precis varit ute och kollat så att inte kajakerna lossar från väggen.
830E82C6-EF1C-44AD-8E50-4D4FF2944A0C.webp
 
Ja och man får tvätta bilen två gånger för att få den super ren. Kolla tröskellådorna,listorna(rinner dr skit när du kör där ifrån är inte bilen ren) kolla efter svarta och oranga prickar och säg om bilen är ren sen .
Det har du rätt i, bilen blir inte helt hundra ren. Tog lister mm för hand häromdagen, och där fanns en hel del helt klart. :)

Jag har dock inte varken tid/pengar för att lämna in bilen på rekond varje gång, även fast det finns på samma firma som jag leasar från.
Då är det smidigare för mig att betala 200 kr (eller använda mina värdecheckar jag fick från försäljaren som jag haft senaste året) istället för 1500 kr som en rekond skulle kosta och åka in lite snabbt i deras biltvätt istället vid behov.

Sen är det säkert jättebra att lämna in bilen till er som är proffs, det säger jag inte emot.
 
Tre dagar kvar till semester! Idag, imorgon och måndag. Lite surt att jobba på måndag men jag hade inte så mycket val.
Men snaaaart har jag semester! Tjoho!

Nu ska jag nog pyssla ihop ett nytt underlägg till katternas matskålar. Jag har en tendens att alltid göra dem lite för små..
 
Sovit som en kratta och är allmänt ledsen och har noll ork. Storm här i natt.
Dåligt samvete för att kroppen inte orkar och idag är sista riktiga skoldagen och jag vill bara gråta under täcket.
Skippar skolan idag och försöker intala mig själv att det är ett ok beslut. Men vad ska jag skriva till lärarna? Hej kommer inte idag för är nära ett mentalt sammanbrott 😂😳🕳

Nä fy hur jag än gör idag kommer det bara skita sig och dagen har knappt ens börjat...

Ska försöka att sluta tycka synd om mig själv och sluta tänka att allt är mitt fel och sluta tänka att ingen tycker om mig.
För inget av det där stämmer ju det vet jag. Men det KÄNNS så ☠️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
434
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
14 417
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp