fegis!Det sistnämnda är redan gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fegis!Det sistnämnda är redan gjort
Det låter inte bra alls Jobbar du för mycket?Åh vad jag saknar min lilla hund. Det känns som om jag knappt gör något annat än jobbar och sover och gråter, hela tiden. Tur att shiban står ut i en salig blandning av överseende suckar och KRAV med versaler.
Så mycket jag kan just nu, jag måste ju ha råd med katten! Samtidigt vill jag egentligen inte vara ledig för mycket heller, det är samvetet över stackars Chika som gör att jag ska pussla in lite semester någonstans. Det är inte lätt det där med lagom.Det låter inte bra alls Jobbar du för mycket?
Min klocka vibrerade och meddelade att jag nått dagens trapp-mål mitt under gårdagens hoppass med medryttarhästenJag fick 1500 steg av att sitta och sticka häromdagen
Var försiktig bara!Nu har vi haft skolavslutning så nu har jag inget att göra (ja, utöver ett gäng djur då)
Men hittade ett nytt projekt ganska direkt- husets el! Den är helskum och en hel del ska plockas ner så det är vad jag har roat mig med under kvällen
Förstår inte hur de som bodde här innan tänkte, men blir iaf ett roligt projekt för mig. Dock mindre roligt när det var taklampor av modell musfälla som anföll när jag plockade ner den. Resterande av samma modell plockades ner med tång
Har en pinne som säger till om det är ström som jag petar runt konstant, även där det högst troligt inte är ström. Vill inte peta på något med ström iVar försiktig bara!