Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yay för fredag!
6D6AB81C-8563-4080-804F-70957E640F73.webp

Jag är så glad att jag trotsade precis alla känslor och tog mig iväg till stallet i kväll. HUR svårt ska det vara att få hjärnan att förstå att jag behöver det? När allt annat är kaos är stallet alltid det enda stället där det går att vara fullständigt i nuet. Så idylliskt: landet, hagar med betande hästar, föl :love: och sommar.

Somnade med barnet. Ingen vits mer än att försöka somna om nu! Har börjat packa flyttlådor och imorgon ska jag fortsätta. Mycket blir det! Och svettigt i värmen!!

Inser också att jag blir mer och mer som min mor och vill handla fint porslin, blev stressad när jag sökte på tradera för det fanns så mycket fint, fick stänga ner 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 620
Senast: hastflicka
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
4 903
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar