Jag har efter jobbet planerat mat för nästa vecka, tömt diskmaskinen och bokat provridning till nästa lördag.
Nu ska jag duscha!
Nu ska jag duscha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 25 inne, fönstret på glänt och en fläkt på men pga fläkten känns det lite kallt så har täcket på mig.Är jag den enda som inte tycker det är särskilt varmt? Termometern säger 26.2 inne och jag tycker snarare att det är lite svalt Iofs korsdrag så det fläktar hela tiden och det blåser ute. Samt ingen sol.
Betyder det att jag bör ta in den torra tvätten?Verkar som att det ska regna inatt
Ska strax flytta över ponnys från gräshagen så jag kan cykla hem. Måste duscha och mata djuren. Jobb hela helgen, delad tur imorgon
Oh tvi för delat!Verkar som att det ska regna inatt
Ska strax flytta över ponnys från gräshagen så jag kan cykla hem. Måste duscha och mata djuren. Jobb hela helgen, delad tur imorgon
Japp. Och stänga fönstren på bilenBetyder det att jag bör ta in den torra tvätten?
Alltså det är hemskt när någon går bort men jag hoppas att hon hann knyta ihop serien, i-landsproblemMen neeej , Lucinda Riley har gått bort, jädra cancerhelvete. Hon var ju en helt fantastisk författare, hennes Sju systrar serie är ju magiskt bra, inte minst Solsystern som jag läste ut så sent som idag .
Ja verkligen och typ va . Hon ska visst ha hunnit skrivit den 8e i serien som planerats för släpp nästa år men nu beror det på hur familjen väljer att göra.Alltså det är hemskt när någon går bort men jag hoppas att hon hann knyta ihop serien, i-landsproblem
Misstänker att de kommer att släppa den om den är färdig skriven, eller hoppas åtminstone.Ja verkligen och typ va . Hon ska visst ha hunnit skrivit den 8e i serien som planerats för släpp nästa år men nu beror det på hur familjen väljer att göra.
Japp. Och stänga fönstren på bilen