9000 innan skatt tror jag det var? Bostadstillägg är inte aktuellt.Tänker du på sjukersättning så finns det en garantinivå på omkring 9000 (?) plus att man kan få bostadstillägg.
Plus ev kollektivavtalade försäkringar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
9000 innan skatt tror jag det var? Bostadstillägg är inte aktuellt.Tänker du på sjukersättning så finns det en garantinivå på omkring 9000 (?) plus att man kan få bostadstillägg.
Plus ev kollektivavtalade försäkringar.
Ja, innan skatt.9000 innan skatt tror jag det var? Bostadstillägg är inte aktuellt.
För jag är gift och vi har gemensam ekonomi Så lär inte vara berättigad till det.Ja, innan skatt.
Får man fråga varför inte bostadstillägg? Du behöver inte svara såklart men bostadstillägget är ju till just för att kompensera för låg sjukersättning.
Här samlas de på vår parkering i obygden när de inte vågar hålla till inne i stan längre Tur vi har Securitas på besök på helgerna som kollar av parkeringarna.Jobbade natt igår och ska jobba natt idag också. Fler fulla drägg till epa-ungar att hantera mao
Gör som jag, öppna kylskåpet några gånger och sen plötsligt hoppar maten nästan på enDruckit kaffe och bara är Funderar på vad vi ska äta idag, samma visa varje dag
Aha. Jo de räknar väl ihop inkomsterna. Men kollektivavtalade försäkringar kanske du har rätt tilFör jag är gift och vi har gemensam ekonomi Så lär inte vara berättigad till det.
Prova kratta! Jag tror jag fick typ 7000 gratissteg av detJag fick 1500 steg av att sitta och sticka häromdagen
Min fitbit påstod att jag hade sysslat med en aerobisk aktivitet när jag sopade gammal rödfärg från stallväggarna..... Se, man behöver ALDRIG gå till gymmet om man är husägare !Prova kratta! Jag tror jag fick typ 7000 gratissteg av det
Fanns mest ost där inne Så inget gottGör som jag, öppna kylskåpet några gånger och sen plötsligt hoppar maten nästan på en