Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist. Min gör superrent och inte blir det ränder heller. Inte en chans att jag får lika fint med trasa och skrapa.Min mor har en sådan (eller ja, inte identisk med den på bilden, men någon makapär är det..). Den låter som fan och när man är klar med den så får man gå och putsa fönstren efter, för inte sjutton blir det rent
Jag gillar demÄr det bara jag som har liiite svårt för de här skorna?
Visa bifogad fil 65563
Ser ju ut som skinn från en människa som blivit brutalt mördadÄr det bara jag som har liiite svårt för de här skorna?
Visa bifogad fil 65563
Det är din lyckodag! 40% rabattJag gillar dem
Men verkligen, eller att man sparkat sönder någon stackareSer ju ut som skinn från en människa som blivit brutalt mördad
Fönsterputs och Torky! Torky suger upp jättebra och luddar inte/går inte sönder. Det blir kanon.Det är helt hemskt. Jag är dessutom SÅ dålig på det. Har försökt tusen olika knep känns det som, men fönstren blir bara randiga och konstiga. Att jag tänker tvätta dem nu är för att jag inser att randigt och konstigt iaf är bättre än nuvarande smutslager Frågade förut killen jag träffar om han är bra på att putsa fönster. Det är han tydligen inte, men jag överväger ändå att låta honom lära sig för att slippa själv
Det är din lyckodag! 40% rabatt
MM6 Maison Margiela STIVALETTO PIEDE TACCO BASSO - Stövletter - nude/chili pepper/röd - Zalando.se
Men verkligen, eller att man sparkat sönder någon stackare