Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt hemskt. Jag är dessutom SÅ dålig på det. Har försökt tusen olika knep känns det som, men fönstren blir bara randiga och konstiga. Att jag tänker tvätta dem nu är för att jag inser att randigt och konstigt iaf är bättre än nuvarande smutslager Frågade förut killen jag träffar om han är bra på att putsa fönster. Det är han tydligen inte, men jag överväger ändå att låta honom lära sig för att slippa självMina ser likadana ut. Gissar att jag inte kommer undan med att hjälpa mamma putsa innan jag flyttar
Inför Flyingedagarna fick vi tidningspapper och fönsterputs att tillgå för att putsa det väldigt gamla fönsterna i Flyinges stallar. Det gick sådär Det kan ha ramlat ut en ruta sista dagen när man satt några m upp i ett fönsterDet är helt hemskt. Jag är dessutom SÅ dålig på det. Har försökt tusen olika knep känns det som, men fönstren blir bara randiga och konstiga. Att jag tänker tvätta dem nu är för att jag inser att randigt och konstigt iaf är bättre än nuvarande smutslager Frågade förut killen jag träffar om han är bra på att putsa fönster. Det är han tydligen inte, men jag överväger ändå att låta honom lära sig för att slippa själv
Ta in en fönsterputsare! Det behöver inte vara dyrt, jag har fått in offert på mellan 50-100kr per fönster när jag har kollat. Tror jag betalade typ 8-900 för mina 15-16 fönster för något år sen. Ska ringa till den killen i år också!Det är helt hemskt. Jag är dessutom SÅ dålig på det. Har försökt tusen olika knep känns det som, men fönstren blir bara randiga och konstiga. Att jag tänker tvätta dem nu är för att jag inser att randigt och konstigt iaf är bättre än nuvarande smutslager Frågade förut killen jag träffar om han är bra på att putsa fönster. Det är han tydligen inte, men jag överväger ändå att låta honom lära sig för att slippa själv
Kolla på ekotipset, finns både på instagram och som hemsida, hennes mirakelspray och microfibertrasor har underlättat min städning enormt! Om man står ut med lukten av ättika då, men det är det värt om det blir rent känner jag.Det är helt hemskt. Jag är dessutom SÅ dålig på det. Har försökt tusen olika knep känns det som, men fönstren blir bara randiga och konstiga. Att jag tänker tvätta dem nu är för att jag inser att randigt och konstigt iaf är bättre än nuvarande smutslager Frågade förut killen jag träffar om han är bra på att putsa fönster. Det är han tydligen inte, men jag överväger ändå att låta honom lära sig för att slippa själv
Jag gillar lukten av ättika Använder det så ofta när jag städar att jag förknippar lukten med rent och nystädat.Kolla på ekotipset, finns både på instagram och som hemsida, hennes mirakelspray och microfibertrasor har underlättat min städning enormt! Om man står ut med lukten av ättika då, men det är det värt om det blir rent känner jag.
Haha åh, bild på den tack!Beställde hem en pin från Flashback Forever med Gylf Rallenhammars "ursäkt" printad på. Välspenderade 85 kr.
Haha åh, bild på den tack!
På kompisens inrådan köpte jag en fönsterputsmackapär. Kostade inte många hundra och har besparat världen från från många svordomar.Det är helt hemskt. Jag är dessutom SÅ dålig på det. Har försökt tusen olika knep känns det som, men fönstren blir bara randiga och konstiga. Att jag tänker tvätta dem nu är för att jag inser att randigt och konstigt iaf är bättre än nuvarande smutslager Frågade förut killen jag träffar om han är bra på att putsa fönster. Det är han tydligen inte, men jag överväger ändå att låta honom lära sig för att slippa själv
Min mor har en sådan (eller ja, inte identisk med den på bilden, men någon makapär är det..). Den låter som fan och när man är klar med den så får man gå och putsa fönstren efter, för inte sjutton blir det rentPå kompisens inrådan köpte jag en fönsterputsmackapär. Kostade inte många hundra och har besparat världen från från många svordomar.
Visa bifogad fil 65556