Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En helkväll med Byggemand Bob
Varför kan man bara låna fem e-böcker per vecka?
Lånen är dyra för biblioteken. Vårt bibliotek har en viss pott (alltså gemensam) varje månad. När den tar slut kan man inte låna fler förrän nästa månad börjar.Det är säkert samma princip som säger att man bara får låna två ljudböcker i veckan. Jag har löst det genom att ha kort på tre olika bibliotek, i tre olika kommuner.
Alltså jag gillar ju CAD, men i detta fall gillar jag det analoga verktyget "papper och penna" bättreVisa bifogad fil 65711
Ritar med CAD men detta program har vissa svagheter som att göra en spline i som är böjd i flera axlar
Vill du göra klart min cad-rest sen ett år?Alltså jag gillar ju CAD, men i detta fall gillar jag det analoga verktyget "papper och penna" bättre
Stjärnklar kväll. Så underbart att bara ligga på marken och begrunda ljuspunkterna.
Jag tar en för mig normal månadslön baraVill du göra klart min cad-rest sen ett år?
Saknar verkligen en bra natt himmel!Sen inser man också hur lyckligt lottad man är att man kan göra det, bara lägga sig ned på marken en stund och njuta av det. I stan hade nog någon (av ren omtanke) ringt antingen polis eller ambulans om man legat där och begrundat stjärnhimlen.
Då blir det väl inte så dyrt,du är väl arbetslös?Jag tar en för mig normal månadslön bara
InkomstförsäktingDå blir det väl inte så dyrt,du är väl arbetslös?