Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se där. Du kanske inte alls uppfattas som jobbig utan ambitiös?Tycker jag varit sjukt jobbig på jobbet på sistone och tjatat igenom saker krävt utbildningar. Nu tog min chef kontakt och nämnde en ny chefstjänst som han planerar tillsätta, och jag har en känsla att den kan vara tilltänkt mig.
Det får bli en webbild. Buke tycker inte om min mobil och vägrar lägga ut bilder från den
Det är korpen som sitter lite nedhukad med huvudet på sned som jag inte har
Det får bli en webbild. Buke tycker inte om min mobil och vägrar lägga ut bilder från den
Det är korpen som sitter lite nedhukad med huvudet på sned som jag inte har
Den är det jag saknar. Hoppas på att någon tycker jag är värd den i inflyttningspresent De är så söta
Läste "Det är fredag! Det händer aldrig!" och typ... eeh, fast det händer väl ändå ganska ofta?Är ledig och klockan är inte ens halv 6! Oceaner av tid!!!
På en fredag! Det händer aldrig!
Köp en lott karamelldrottningen osv!
En sån här? https://royaldesign.se/bird-lamp-lo...nYovoIDTAIITb4tGHzgKveOJVRySle3saAsKZEALw_wcB
Visa bifogad fil 65683
https://www.wish.com/product/5f7066250e389814cbf9da1c?hide_login_modal=true&from_ad=goog_shopping&_display_country_code=SE&_force_currency_code=SEK&pid=googleadwords_int&c={campaignId}&ad_cid=5f7066250e389814cbf9da1c&ad_cc=SE&ad_lang=SV&ad_curr=SEK&ad_price=204.00&campaign_id=9527731155&exclude_install=true&gclid=Cj0KCQiAyoeCBhCTARIsAOfpKxisKbz34Hy_fx_IRN2QViwEuVbvvFvfJydclOohT08lAJUFyoVOw1IaApOfEALw_wcB&share=web
Ska det vara ett djur ska det antigen vara häst eller kanin. Så är det bara. Inga reptiler.
Edit: har inget emot reptiler eller fåglar.
Edit igen: fast hittar ni nån kul grodlampa kan ni ju posta den här i förbigående
Nej inte de hellerVad var det du skrev, min läsförmåga studsade lite, bara apor duger? Det var vad du menade eller hur?
Visa bifogad fil 65688