Kom på att jag redan har en kaninlampa!
Arma värld
Arma värld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte de heller
För lika människor
Men kaniner däremot! Vem blir inte glad av kaniner!
Och hästar såklart.
Men grodor fattar jag själv inte varför de är så häftiga/gulliga. Men det är de ju?!
Vad i hela friden gör badkaret där uppeVisa bifogad fil 65707
Apparently there is no such thing as code violations in PA. So if you buy this house you go SPLAT if you fall off the ledge.
1596 Penn Forest Ln, Stroudsburg, PA 18360 | Zillow
Recently sold: $555,000. An Off-Grid Contemporary Style Cabin w/ Exceptional Views Perched Atop 5.46 Acres Adjoining Over 1,000 Acres Of PA State Games Lands. Large Velux Skylights, Marvin Windows & Doors Along w/ Antique Hand Blown Glass Windows Supply Abundant Lighting Throughout 3 Floors Of...
www.zillow.com
Det är säkert samma princip som säger att man bara får låna två ljudböcker i veckan. Jag har löst det genom att ha kort på tre olika bibliotek, i tre olika kommuner.Varför kan man bara låna fem e-böcker per vecka?
Nej inte de heller
För lika människor
Men kaniner däremot! Vem blir inte glad av kaniner!
Och hästar såklart.
Men grodor fattar jag själv inte varför de är så häftiga/gulliga. Men det är de ju?!
Vad i hela friden gör badkaret där uppe
Haha såg inte ens den förstOch toa precis bredvid sängen!
Haha såg inte ens den först
Alltså jag förstår frustrationen men ändå komisktJag börjar undra vad som händer i det här huset
Min Chromecast har ballat ur och den enda enhet som hittas i appen är min grannes Chromecast. Det är inte samma wifi vilket min egen Chromecast påstår är felet mellan min telefon och Chromecasten. (Som alltså är på samma wifi.)
Det går inte heller att glömma grannens enhet för den kommer tillbaka hela tiden. Att ta bort enheten går inte heller för då "uppstår ett fel så det går inte". Vad felet är kan däremot inte upptäckas.
Nu har dessutom min Cmore-app blivit dansk så jag kan inte kolla på Farmen
Visa bifogad fil 65709
En helkväll med Byggemand BobJag börjar undra vad som händer i det här huset
Min Chromecast har ballat ur och den enda enhet som hittas i appen är min grannes Chromecast. Det är inte samma wifi vilket min egen Chromecast påstår är felet mellan min telefon och Chromecasten. (Som alltså är på samma wifi.)
Det går inte heller att glömma grannens enhet för den kommer tillbaka hela tiden. Att ta bort enheten går inte heller för då "uppstår ett fel så det går inte". Vad felet är kan däremot inte upptäckas.
Nu har dessutom min Cmore-app blivit dansk så jag kan inte kolla på Farmen
Visa bifogad fil 65709