Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
48715753-FD16-42F3-86B7-15E07E8F2E07.webp

Sitter och lallar lite med kaffe på framsidan 😊 Funderar på vad vi ska ha för blommor i år 😉
 
Jag tänkte att jag behöver dammsuga hemma men jag slutar sent idag och så behöver jag troligen duscha efteråt .... men om jag mutar mig själv med en taxiresa hem kanske .. :idea:
Mutningen funkade! :up: Dammsugit och swiffrat (tycker att swiffern fungerar bättre än såpa t.o.m), och nu är det dags för en dusch!
Precis i tid städat inför att hyresvärden ska ha en digital visning imorgon för nästa hyresgäst också 😅 puh!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 992
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 150
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp