Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svar ja!Kan jag vara värd en promenad till Leijon stenungsbageri och inköp av gott bröd kanske? Det kan jag va?
SjälvklartKan jag vara värd en promenad till Leijon stenungsbageri och inköp av gott bröd kanske? Det kan jag va?
AbsolutKan jag vara värd en promenad till Leijon stenungsbageri och inköp av gott bröd kanske? Det kan jag va?
Mutningen funkade! Dammsugit och swiffrat (tycker att swiffern fungerar bättre än såpa t.o.m), och nu är det dags för en dusch!Jag tänkte att jag behöver dammsuga hemma men jag slutar sent idag och så behöver jag troligen duscha efteråt .... men om jag mutar mig själv med en taxiresa hem kanske ..
Fan, jag som kände mig så bra som städat och så kommer du med en löprunda, pizza och kladdkaka uppepå detPhu. Sprungit, lagat pizza och kladdkaka, och till och med dammsugit.
Nu ska jag duscha och invänta ankomst av mamma för födelsedagsfirande.
Va?! Ska du flytta?Mutningen funkade! Dammsugit och swiffrat (tycker att swiffern fungerar bättre än såpa t.o.m), och nu är det dags för en dusch!
Precis i tid städat inför att hyresvärden ska ha en digital visning imorgon för nästa hyresgäst också puh!