Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är super,andra gången i år jag fikar i den,men förra gången hade jag tröja på.
Sommartid är den som en bastu även om jag öppnar alla fönster o skjutdörrar tyvärr.
Funderar starkt på om jag ska slå till med en flaska av det här.
Jag vet ju att jag har bild på den,men var? Så om jag inte hittar den får du vänta tills i morgonKan man fa en bild pa din kuvos?
Men, Grattis!Vågar man säga att man blivit med lägenhet? Ska skriva kontrakt på drömmig lägenhet i morgon
Så himla glad att min pappa pushade på mitt självförtroende lite och sa att jag skulle höja bara en gång till.
Tackar!Men, Grattis!
Hur man planerar och genomför modulärt bygge när man uppför hus eller andra konstruktioner.Innebär?
Grattis!Nu har jag skrivit på hundra miljoner kontrakt på mäklarsvenska, så nu har jag faktiskt lägenheten!
Jag är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Hoppas det inte är så här att ha lägenhet jämt.
SpännandeNu har jag skrivit på hundra miljoner kontrakt på mäklarsvenska, så nu har jag faktiskt lägenheten!
Jag är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Hoppas det inte är så här att ha lägenhet jämt.
Nu har jag skrivit på hundra miljoner kontrakt på mäklarsvenska, så nu har jag faktiskt lägenheten!
Jösses, jag trodde du skrev urinera.Jag har fått min första dos vaccin! Skulle kunna grina av glädje!