Japp. Men en dag frös jag faktiskt, tror det var -12 då, fast jag frös mest om händerna, det kändes i dem även dagen efter.Även när det var som värst ett par veckor sedan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Men en dag frös jag faktiskt, tror det var -12 då, fast jag frös mest om händerna, det kändes i dem även dagen efter.Även när det var som värst ett par veckor sedan?
Japp. Men en dag frös jag faktiskt, tror det var -12 då, fast jag frös mest om händerna, det kändes i dem även dagen efter.
Jag bör undvika för mycket protein samt sådant som innehåller fosfat och kalium i mängd.Enligt SMHI ska det vara 11 sekundmeter i byarna meeen tror då sjutton det som vanligt är värre med tanke på hur det drar i där ute .
Vet vad du menar, tviiiiii asså.Bilen är STÄDAD (det är en sådan där kryss i taket-grej för mig... ) . Dammsugit, torkat inuti, och putsat alla rutor på insidan. Utsidan är FÖRFÄRLIG, men det får vara så länge. Bor man vid en grusväg med tjällossning så.....
Vänta, stopp!Lite vemodigt.
Jag har gått ur facket. Varit medlem sedan början av 80-talet.Men nu är sannolikheten minimal att jag skulle bli så frisk att jag kan arbeta igen. Facket känns meningslöst.
En epok är över känns det som.
Klart dom måste? Ungefär som jag fick mina knölar i brösten. Dom trodde cystor men att det kunde vara cancer. Dom kan ju inte ljuga för en.Vad är det för läkare som kläcker ur sig nåt sånt utan att veta om du har stöd kring dig?
kram till dig
Har ju tackat ja till nytt jobb, precis som jag ville. Trodde ALDRIG att det skulle vara så svårt att säga det till mina kollegor! Har våndats nu i två dagar men imorgon måste jag... övertänkare delux
Har precis ätit, ska snart åka på fyraårskontroll med sonen. Det ska bli kul
Inte ljuga men inte säga att det är cancer på telefon.Klart dom måste? Ungefär som jag fick mina knölar i brösten. Dom trodde cystor men att det kunde vara cancer. Dom kan ju inte ljuga för en.
Fast nu så hon bara att hon misstänkte att det kunde vara cancer, att det fanns en oro för det och därför behövde det utredas. Och det var när jag träffade läkaren, inte via telefon.Inte ljuga men inte säga att det är cancer på telefon.
Din son och jagNar jag tog mitt forsta barn till fyraarskontrollen var allt bra ... tills vi kom till att han skulle rita en gubbe. Han vagrade bestamt. Jag forsokte forsiktigt overtala honom, men nej!
Nar skoterskan borjade saja att vi fick lov att komma tillbaka och gora det andrade han tongangarna och sa att han kunde ju skriva det i stallet. Han ville alltsa visa upp skrivkunskaperna som alla beromde sa mycket
Han greppade pennan och skrev GUBE medan han ljudade ... varpa skoterskan irriterat sa att det inte alls gildes. "Han maste ju rita en huvudfoting" sa skoterskan irriterat, varpa sonen svarade att han kunde men sa sur som hon var kunde hon fa rita sjalv medan han bedomde resultatet.