Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inatt har jag varit hos Lisen och Peder och sagt att deras ”nya stjärna” ser ut att ha ont 🙈

Sen har jag kört bil lite kors och tvärs hos/till rika människor och fått skjuts (i en gammal stadsbuss, 142 närmare bestämt) med Jerry Williams (men det var inte han som körde).

Bakat muffins till ngt fika där Pernilla W kom också.

Jag är ju helt slut nu 🤪🤪🤪🤷‍♀️
 
Inatt har jag varit hos Lisen och Peder och sagt att deras ”nya stjärna” ser ut att ha ont 🙈

Sen har jag kört bil lite kors och tvärs hos/till rika människor och fått skjuts (i en gammal stadsbuss, 142 närmare bestämt) med Jerry Williams (men det var inte han som körde).

Bakat muffins till ngt fika där Pernilla W kom också.

Jag är ju helt slut nu 🤪🤪🤪🤷‍♀️

Låter som en jobbig natt :D
 
IMG_20210226_071342.webp

Rimlig mängd snö utanför köksfönstret 🤷 vårtecken nummer ett i Norrland, all snö på taken kommer ner frivilligt. :laugh:
 
Inatt har jag varit hos Lisen och Peder och sagt att deras ”nya stjärna” ser ut att ha ont 🙈

Sen har jag kört bil lite kors och tvärs hos/till rika människor och fått skjuts (i en gammal stadsbuss, 142 närmare bestämt) med Jerry Williams (men det var inte han som körde).

Bakat muffins till ngt fika där Pernilla W kom också.

Jag är ju helt slut nu 🤪🤪🤪🤷‍♀️
Roligare än mitt natt, där råttor invaderade vårt badrum. Det enda som gjorde det uthärdligt var att råttorna kunde TALA och satt och berättade historier för mig när jag duschade. :D

(Det är nog en liten effekt av att vi faktiskt har hittat råttor i källaren, bor i ett hus i GBG i och här är ju råttproblemet ganska utbrett...)
 
Uppe i norr är det ofta så. Särbon skottade tak åt sina föräldrar och morbror när jag var uppe där i förra veckan. När det blir varmare och snön blötare blir den TUNG. På vägen ner såg vi flera lador som rasat pga snön (och att de inte hade blivit skottade).
Ja. Vi har fått stora snömängder den här vintern i samband med blåst, vilket har gjort att på vissa tak har det blivit flera meter höga drivor. Igår fick vi plusgrader och snön började röra sig på taken, vilket många tak inte verkar ha klarat av.
usch, det var det jag misstänkte. Gud så sorgligt.
 
Ja. Vi har fått stora snömängder den här vintern i samband med blåst, vilket har gjort att på vissa tak har det blivit flera meter höga drivor. Igår fick vi plusgrader och snön började röra sig på taken, vilket många tak inte verkar ha klarat av.

Jag håller ju koll på nyheterna i Jämtland eftersom jag varit där så mycket och i veckan hade taket på Berners bil rasat :eek: Tur i oturen gick det ju ändå bra där.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/takras-pa-berners-i-ostersund
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 757
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 159
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp