Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inatt har jag varit hos Lisen och Peder och sagt att deras ”nya stjärna” ser ut att ha ont
Sen har jag kört bil lite kors och tvärs hos/till rika människor och fått skjuts (i en gammal stadsbuss, 142 närmare bestämt) med Jerry Williams (men det var inte han som körde).
Bakat muffins till ngt fika där Pernilla W kom också.
Jag är ju helt slut nu
Låter som en jobbig natt
det går ju hur bra som helstFick upp något rekommenderat på att man inte kan ta handflatan på axeln. Så testade det samtidigt som min mamma. Hon kunde inte det
Överrörlighetsanlaget är nog recessivt
Roligare än mitt natt, där råttor invaderade vårt badrum. Det enda som gjorde det uthärdligt var att råttorna kunde TALA och satt och berättade historier för mig när jag duschade.Inatt har jag varit hos Lisen och Peder och sagt att deras ”nya stjärna” ser ut att ha ont
Sen har jag kört bil lite kors och tvärs hos/till rika människor och fått skjuts (i en gammal stadsbuss, 142 närmare bestämt) med Jerry Williams (men det var inte han som körde).
Bakat muffins till ngt fika där Pernilla W kom också.
Jag är ju helt slut nu
Igår var inte en bra dag i trakterna här. En ladugård med kor brann, och tre ladugårdstak (med djur i byggnaden) rasade in.
Att så många tak rasar in; har det med snön att göra?Igår var inte en bra dag i trakterna här. En ladugård med kor brann, och tre ladugårdstak (med djur i byggnaden) rasade in.
Ordningen återställd och tillbaka i hemmakontoret med tillhörande mjukisuniform
Visa bifogad fil 65283
Att så många tak rasar in; har det med snön att göra?
(Ovetandes sydbo)
Ja. Vi har fått stora snömängder den här vintern i samband med blåst, vilket har gjort att på vissa tak har det blivit flera meter höga drivor. Igår fick vi plusgrader och snön började röra sig på taken, vilket många tak inte verkar ha klarat av.Att så många tak rasar in; har det med snön att göra?
(Ovetandes sydbo)
Uppe i norr är det ofta så. Särbon skottade tak åt sina föräldrar och morbror när jag var uppe där i förra veckan. När det blir varmare och snön blötare blir den TUNG. På vägen ner såg vi flera lador som rasat pga snön (och att de inte hade blivit skottade).
usch, det var det jag misstänkte. Gud så sorgligt.Ja. Vi har fått stora snömängder den här vintern i samband med blåst, vilket har gjort att på vissa tak har det blivit flera meter höga drivor. Igår fick vi plusgrader och snön började röra sig på taken, vilket många tak inte verkar ha klarat av.
Jag tänkte direkt "är det dära clas ohlssons värmestrumpor? Bra val!"Sockorna känns väldigt TGIF
Ja. Vi har fått stora snömängder den här vintern i samband med blåst, vilket har gjort att på vissa tak har det blivit flera meter höga drivor. Igår fick vi plusgrader och snön började röra sig på taken, vilket många tak inte verkar ha klarat av.