Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för att du frågar. ❤God morgon tråden, har du kunnat sova nått @parellikusken ? . Jag har startat en maskin tvätt och disk samt tänt en brasa (är milt men blåsigt). Druckit kaffe och knappat in så vc ska ringa upp. Har ett knivigt problem. Läkaren skulle ringt upp mig igår om sjukintyg men jag har ju tillfälligt nummer vilket jag gett vc via 1177 men det gick ju inte fram. Och när jag mejlade chefen om varför jag är hemma (allt den här tiden hemma med minsta symtom för covidmisstanke är fan guld när jobbet är sjukt och ja jag arbetar på att ta mig därifrån! ) så fick jag frågan om hur det går med läkarintyget. Chefen har ju tjatat om att jag måste tjata på vc men va fan har jag fått en tid har jag ju!! Men om inte HR får in läkarintyg DEN HÄR VECKAN så får jag retroaktiv frånvaro. Såååå nu brinner det i röven kan jag säga.,....
. Ajaj låter ju inget vidare .Tack för att du frågar. ❤
Haft en hemsk natt, väldigt ont i magen och kräkts blod igen, så knappt sovit något. Något är fel iaf..
Jag har haft en ofodrad sommarjacka hela vintern.Det börjar bli för varmt för vinterjackan!
Jag lider med dig!Är galet sugen på choklad.
Fast sjukvården har sagt ifrån - choklad är förbjudet pga mina kassa njurar.
Även när det var som värst ett par veckor sedan?Jag har haft en ofodrad sommarjacka hela vintern.