Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon tråden, har du kunnat sova nått @parellikusken ? :heart. Jag har startat en maskin tvätt och disk samt tänt en brasa (är milt men blåsigt). Druckit kaffe och knappat in så vc ska ringa upp. Har ett knivigt problem. Läkaren skulle ringt upp mig igår om sjukintyg men jag har ju tillfälligt nummer vilket jag gett vc via 1177 men det gick ju inte fram. Och när jag mejlade chefen om varför jag är hemma (allt den här tiden hemma med minsta symtom för covidmisstanke är fan guld när jobbet är sjukt och ja jag arbetar på att ta mig därifrån! ) så fick jag frågan om hur det går med läkarintyget. Chefen har ju tjatat om att jag måste tjata på vc men va fan har jag fått en tid har jag ju!! Men om inte HR får in läkarintyg DEN HÄR VECKAN så får jag retroaktiv frånvaro. Såååå nu brinner det i röven kan jag säga.,....
Tack för att du frågar. ❤
Haft en hemsk natt, väldigt ont i magen och kräkts blod igen, så knappt sovit något. Något är fel iaf..
 
Har ju tackat ja till nytt jobb, precis som jag ville. Trodde ALDRIG att det skulle vara så svårt att säga det till mina kollegor! Har våndats nu i två dagar men imorgon måste jag... övertänkare delux :banghead:

Har precis ätit, ska snart åka på fyraårskontroll med sonen. Det ska bli kul :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 758
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 159
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp