Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lika bra det, lohilo har ingen god smakTog mig till CG för att de skulle ha en lohilo-smak som inte finns i ”min” mataffär... Besvikelsen när smaken var slut!
Joo! Chocolate Lover, half n half och Chocolate brownie är ju godaLika bra det, lohilo har ingen god smak
Passa på att kastrera den om han inte ska ägna sig åt seriös traktoravel.Ringde till traktor-butiken för att boka en tid för reparation av min pappas traktor.
"Vad är det för traktor"
"Tja, det är oklart. Den är grön"
Dom hittade åt den i sina register som tur var
Ska ringa upp traktor-verstaden och be om det!Passa på att kastrera den om han inte ska ägna sig åt seriös traktoravel.
Visa dem avelstrådenSka ringa upp traktor-verstaden och be om det!
Jag vill också jättegärna läsa din bok @bettysmatteVill du skicka länk på pm till var jag hittar första boken?
Vad är det för läkare som kläcker ur sig nåt sånt utan att veta om du har stöd kring dig?Jag har livslång erfarenhet av katastroftankar och oro, ingen bra kombination med läkarens ord idag. Vet ju att risken är väldigt liten att det skulle vara cancer, ändå förbereder jag mig för att dö typ.
Så sköntLillchefen ringde upp mig i förmiddags och tackade översvällande för att jag hade tagit tag i detta och verkligen satt ner foten. Hen bad om ursäkt för att hen försatt mig i den här situationen och för det inte hänt något sedan vårt möte förra veckan. Även hen hade planerat att ta ett rejält snack med cheferna, men hade varit lite förlamad av stress och inte hunnit ta tag i det än. Vi hade ett jättebra, långt samtal där vi kunde prata helt fritt (och kräka ur oss) om situationen och komma fram till lite olika lösningar. Så jääävla skönt att få det bekräftat att min kritik är helt rättfärdigad och att det inte är jag som är lat, gnällig eller inbillar mig saker.
Möte med alla cheferna om 10 minuter, håll tummarna för att våra lösningar godtas och att vi kan återgå till att andas som normala människor igen!
Fast samtidigt måste hon ju berätta det eftersom hon skickade en remiss av den anledningen. Vore konstigt annars.Vad är det för läkare som kläcker ur sig nåt sånt utan att veta om du har stöd kring dig?
kram till dig
Ja, och ännu bättre blev det efter eftermiddagens möte med alla chefer. Herregud, vad bra det gick. Jag är så fruktansvärt lättad. Det känns som att jag (och mina kollegor) kan andas ordentligt för första gången på tre veckor!Så skönt
Johodå!Lika bra det, lohilo har ingen god smak
Joo! Chocolate Lover, half n half och Chocolate brownie är ju goda
Jag äter nästan bara Lohiloglass.
Blev sugen på tip top häromveckan och köpte en men den var inte god alls, tror mina smaklökar vant sig av med sockerbomber.
Nähä!Johodå!