Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är helt slut, har varit i skogen och fotografferat, 6 km i skogsmark sliter hårt på en men fick en bild jag gillar.
DSCN0124 (2).webp
 
Alla mina vänners gamla hundar går bort den här våren verkar det som - och nu har en av våra närmaste vänner varit in med sin fina jycke till veterinären för tredje gången på bara några dagar, för magsjuka de inte får bukt med. Röntgad och kollad och hittar ingenting. Han är jättesjuk. :cry:
Jäkla tid för allt sådant här att hända.
 
Lillchefen ringde upp mig i förmiddags och tackade översvällande för att jag hade tagit tag i detta och verkligen satt ner foten. Hen bad om ursäkt för att hen försatt mig i den här situationen och för det inte hänt något sedan vårt möte förra veckan. Även hen hade planerat att ta ett rejält snack med cheferna, men hade varit lite förlamad av stress och inte hunnit ta tag i det än. Vi hade ett jättebra, långt samtal där vi kunde prata helt fritt (och kräka ur oss) om situationen och komma fram till lite olika lösningar. Så jääävla skönt att få det bekräftat att min kritik är helt rättfärdigad och att det inte är jag som är lat, gnällig eller inbillar mig saker. 😅

Möte med alla cheferna om 10 minuter, håll tummarna för att våra lösningar godtas och att vi kan återgå till att andas som normala människor igen!
Så skönt :heart
 
Såg ett fb-inlägg som handlade om konstiga trappor. Jag klickade inte vidare, men på bilden i inlägget såg man exempel på två trappor som var så märkligt designade att de såg helt livsfarliga ut att använda. Vilket påminde mig om min steg- och trappfobi. Jag brukade faktiskt OFTA drömma mardrömmar om trappor förut, och vakna jätterädd.... :nailbiting: O_o MYCKET konstig fobi, inser jag... ;) I verkliga livet vågar jag inte kliva alls högt upp på stegar. Och det är nästan omöjligt för mig att få något gjort när jag väl kommit en bit upp. Håller mig så krampaktigt i stegen att jag inte har någon möjlighet att måla, eller vad det nu var jag skulle göra där uppe. Jag tycker också att en del trappor är läskiga IRL. Minns en trappa i lustiga huset där trappstegen rörde sig upp och ner. Jag var jätterädd för att ramla ner innan jag lyckades ta mig upp.... :nailbiting::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 758
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 159
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp