Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick sluta lite tidigare idag, passar bra för behöver skicka in en uppgift ikväll. Sover som en kratta och vaknar med ett hjärta som skenar. Eller så känns de iaf, vet bara en gång tidigare de varit så eller två och de beror väl på inre stress och ångest.

Nu lite kaffe rast hemma i soffan 😉
Om hjärtat skenar är kanske inte kaffe att föredra som har pulshöjande effekt :p .
 
Det hoppas jag med :heart. Visst, cancer kan även unga få så på så vis är det absolut bra de tar det på allvar så man kan behandla, men som sagt. Det är verkligen inte säkert du har det. :heart.

Jag håller med här @parellikusken. När jag kom till mag-tarm första svängen var tarmslemhinnan så ful pga inflammationen att de inte kunde utesluta cancer vid koloskopin. Nu var det ju inte cancer men en väldigt aktiv Mb Crohn vilket är ju betydligt bättre än cancer.

Vad det än är så är det bra att du får en ordentlig utredning :heart
 
Jag håller med här @parellikusken. När jag kom till mag-tarm första svängen var tarmslemhinnan så ful pga inflammationen att de inte kunde utesluta cancer vid koloskopin. Nu var det ju inte cancer men en väldigt aktiv Mb Crohn vilket är ju betydligt bättre än cancer.

Vad det än är så är det bra att du får en ordentlig utredning :heart
Tack. ❤
Kan ju vara magsår också, hoppas på det.
 
Lösa anteckningar under telefonsamtal med kollega där vi summerar vårt gemensamma uppdrag.
6079F820-F760-443B-83CB-D995CA622FB4.webp
 
Dricker kaffe bara en gång om dagen på eftermiddagen, så har nog inte med de och göra 🤗 Kombination troligtvis av högre medicinering och stress 🤔 när jag tar liotyronin kan man få hjärtklappning och samma med min astmamedicin som jag måste ta så här års 😬
Stress och så kaffe på det :p . Ska kanske inget säga, gör ju likadant haha. Var rädd om lilla hjärtat :heart (hm och jag med :p:heart). Sitter med kaffe i detta nu :p.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 004
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 759
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 159
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp