Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack :) ! Ja, det tog sin lilla tid. Varje gång jag skulle skriva om en händelse eller företeelse, så blev det till att kolla upp hur det gick till vid den tiden :) ! Jag lärde mig VÄLDIGT mycket, ska jag säga.....
Har skickat PM med lite tankar. Jag upprepar! Jag ÄR imponerad av hur bra du har fått till det. Själv skulle jag aldrig ha varken tålamod eller fantasi nog.
 
Sån härlig förmiddag! Korvgrillning, skoteråkning och hinna prata ikapp med goda vänner som har hållit sig helt isolerade i snart ett år, men utomhus börjar de nu umgås med folk igen. Så nu är känner jag mig energifylld och ska sätta igång och skriva igen. :)
 
Sitter ute på altanen i solen med en kopp kaffe medans hunden rejsar runt och dyker och rullar i snön. Jag som knappt trodde hon skulle kunna vara med oss längre efter alla bakslag förra året, och här springer hon runt nu och tycker livet leker! ❤️😭🙏🏻

Ska tyvärr komma snö till veckan, men! Våren är på ingående iallafall! Fick ta av mig jackan för det blev alldeles för varmt här i solen.
 
0BA64103-AF20-4B60-A1F5-48898370B296.webp

Nu hittade speedy Gonzalez på sin pipis under snön också så blev ett ryck till! 🤣😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 992
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 150
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp