Jag har skrivit 3 meningar på uppföljaren till min bok. ÄNTLIGEN har jag kommit igång igen, och det på Alla Hjärtans Dag. Vilket väl är passande, eftersom det är en historisk romantiskt roman jag skriver.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har precis läst ut din första bok.Jag har skrivit 3 meningar på uppföljaren till min bok. ÄNTLIGEN har jag kommit igång igen, och det på Alla Hjärtans Dag. Vilket väl är passande, eftersom det är en historisk romantiskt roman jag skriver.....
Vågar jag fråga vad du tyckte..... ??Och jag har precis läst ut din första bok.
Ja det vågar du! Jag är imponerad av den research du måste gjort för att få till alla detaljer.Vågar jag fråga vad du tyckte..... ??
Tack ! Ja, det tog sin lilla tid. Varje gång jag skulle skriva om en händelse eller företeelse, så blev det till att kolla upp hur det gick till vid den tiden ! Jag lärde mig VÄLDIGT mycket, ska jag säga.....Ja det vågar du! Jag är imponerad av den research du måste gjort för att få till alla detaljer.
Har skickat PM med lite tankar. Jag upprepar! Jag ÄR imponerad av hur bra du har fått till det. Själv skulle jag aldrig ha varken tålamod eller fantasi nog.Tack ! Ja, det tog sin lilla tid. Varje gång jag skulle skriva om en händelse eller företeelse, så blev det till att kolla upp hur det gick till vid den tiden ! Jag lärde mig VÄLDIGT mycket, ska jag säga.....
Ägaren hade lagt in ICE information som man kommer åt utan att låsa upp telefonen, så jag ringde personen hon hade lagt in som kontakt där.Jag funderade mest på hur i allsin dar man hittar ägaren till en borttappad telefon annat än att eventuellt göra en post på den lokala facebooksidan, typ.