Just nu så babblar jag på om att det är en svart dag för demokratin och att SD lär bli största parti i nästa val, utöver att Trump säkert blir president igen. Mvh. har domedagsfeeling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte Trump överlever 4 år till med hans kost.Just nu så babblar jag på om att det är en svart dag för demokratin och att SD lär bli största parti i nästa val, utöver att Trump säkert blir president igen. Mvh. har domedagsfeeling.
Jag lägger in en protest. Det får inte bli så.Just nu så babblar jag på om att det är en svart dag för demokratin och att SD lär bli största parti i nästa val, utöver att Trump säkert blir president igen. Mvh. har domedagsfeeling.
Finns betydligt värre kosthållning hos betydligt äldre personer, så det säger inte nödvändigtvis något.Jag tror inte Trump överlever 4 år till med hans kost.
Nej, det får ju absolut inte det, men saker tenderar ändå att skita sig.Jag lägger in en protest. Det får inte bli så.
Något gott som kommer ur det iaf.Nej, det får ju absolut inte det, men saker tenderar ändå att skita sig.
Haha, är även lite bitter över att jag känner mig tvingad att rösta på sossarna för lång tid framöver, det skaver lite (gått från att rösta liberalt!) men nu övervägde jag vänstern för första gången i mitt liv inför nästa val... men det känns vettigare att rösta på det största röda partiet när världen är som den är. Suck.
Menåååh! Recept?!Jag ater bjornar/rabarber smul paj med mandelmassa i smul locket och till det vanilj gradde. HIMMELSKT gott! Till denna skapelse dricker jag Irish coffee ... SA himla gott. Det far nog raknas som middag i dag. Dagen fore folsedangen kan man ata precis vad man vill har jag bestamt.
Fast... vad gör man?Jag känner mig så gammal idag. Jag var ute med hundarna och gick när 3 flickor sprang ikapp mig och berättade att de hade hittat en mobil på en parkbänk och de visste inte vad de skulle göra. Det var så tydligt att det hade sett mig och tänkt ”titta en vuxen, hon kan hjälpa oss”. Shut upp, jag är inte vuxen... (Givetvis hjälpte jag dem och mobilen är nu tillbaka hos ägarn, but still...)
Menåååh! Recept?!
Går hem, heller upp ett glas vin som man låsas att man har köpt från en langare och att man inte alls är 33 år gammal? Nej, jag har inga problem med min ålder men eftersom jag för det mesta känner mig så osäker på allt jag gör känns det konstigt att någon ser mig och tänker att jag är vuxen och kompetent nog att lösa deras problem.Fast... vad gör man?
Skulle ju jag också göra... Vaknade på soffan 3 timmar senare. Försöker nu somna, klockan ringer om 6 timmar..
På tal om vinter rent generellt tyckte jag det här var väldigt charmigt! Visa bifogad fil 64748
Jag är vaken . Oh well, kan inte somna om så lika bra att gå upp!