Äter chips. Det är ert fel!
Jaha, och var är mina chips då? Mutter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter chips. Det är ert fel!
Härligt med takdropp ! Det har vi här idag också, trots att det är rätt många minusgrader.Öfsadröpp! Lyckan är total! Det betyder att det snart är vår. Sitter i soffan och tittar på hur det droppar från taket. Det enda som saknas är en kopp kaffe.
Tja, lådvin har man ju hört talas om, men städvin.....Öppnade städvinet för två timmar sen så nu har jag och dammråttorna allsång. Hade balkongdörren(söderläge ) på glänt tidigare, så skönt
Tja, lådvin har man ju hört talas om, men städvin.....
När jag satt och surfade gamla upplagor av DN (a la slutet av 1800-talet) hittade jag en annons för förmiddagsvin och dessertvin. Förmiddagsvin.... ??
Haha älskar den!! Då skulle det ju vara lite kul att banta
Men fy vad svår dieten hade varit att kombinera med ett arbete.... ?!Haha älskar den!! Då skulle det ju vara lite kul att banta
Funderar på att baka Hm jobbigt och diska efteråt men attans så gött!
Happ. Jag har fått en betalningsanmärkning. För jag har tydligen en Volvo som jag har parkerat i Tibro, som jag inte betalat fakturan för. Jag är även man och 74 år gammal med ett riktigt olyckligt namn (tänk Bengt-Konrad Olof Svensson)
Vill inte hålla på och tjafsa med dettaa
Man får kanske köra diet på lediga dagar?Men fy vad svår dieten hade varit att kombinera med ett arbete.... ?!
Jag har ofta hyrbil i jobbet. Sist var jag så besviken, ingen rattvärme!Alltså, rattvärme, where have you been all my life?
Vi byter ju från en 20 år gammal bil till helt ny. Det har hänt en hel del med tekniken sen dessMan får kanske köra diet på lediga dagar?
Jag har ofta hyrbil i jobbet. Sist var jag så besviken, ingen rattvärme!
Funderar på att ändra min kravlista från enbart dubbdäck till "dubbdäck och rattvärme".