Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla hästar i byrålådanJag har precis mött en legend! Det finns ett jehovas vittne (tror jag han är... han försöker trycka ner gud i halsen på folk i alla fall).
Han spelar Fortnite, ett onlinespel med mest yngre som springer runt och dödar varandra, och lär dessa yngre människorna om gud typ. Blir för det mesta utskrattad och/eller omkulldiskuterad.
Honom mötte jag och ett gäng kompisar nyss i en match
Gick ungefär så här:
"Have you ever thought about god?"
"... oh my god!?"
"Do not say his name in vain dude!"
"Hold up, you're that guy? The guy who tries to make people convert to god or whatever on Fortnite?"
"yeah"
"omg guys!"
"Do not say his name in vain, dude!"
... Följt av en mycket intressant diskussion om "those gay people" och massor av asgarv. Snubben har fan inte alla hästar i byrålådan...
Finns det inte någon diet som heter 5:2? Då får det där vara :2 på lördag och söndagMan får kanske köra diet på lediga dagar?
I know the feeling.Alltså, jag kan inte sluta tänka på hästen som är till salu, jag måste ringa säljaren imorgon även om inget är klart än. Det är ju min häst. Ju mer jag tittar på henne så ser jag ju det
Vill inte spamma shettis-tråden så växlar lite
Skulle ju jag också göra... Vaknade på soffan 3 timmar senare. Försöker nu somna, klockan ringer om 6 timmar..Nu ska jag kolla på Melodifestivalen och sen är det nog sovdags. Imorgon måste jag gå hemifrån ca 5.25