Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det. Tar. Aldrig. Slut.
16133152237827674580435001761237.webp

Ser inte fram emot att göra överkanten...

Helt underbart väder för en ridtur men nope, kände för att åka pulka bakom hästen idag! Bäst och passa på att njuta av detta underbara vinterväder med vinteraktiviteter innan det är för sent :love: . Sååå härligt att glida bakom hästen i pulka längs med skogsvägen i snö och solsken :love:.
Åhh älskling kom hem med en bukett med röda rosor :love: och av mig fick han en mugg med texten "I fucking love you" med godis :D. Nu blir det middag; huuungrig! Tacos från igår :d.

Sätter upp taklampor efter 9 månader i lägenheten. Den i sovrummet är supersnygg, men får ingen ström av någon anledning så får väl hänga där som dekor. Den i köket får ström men är tydligen inte kopplad till någon strömbrytare så går inte att släcka 😅

Sätter upp taklampor efter 9 månader i lägenheten. Den i sovrummet är supersnygg, men får ingen ström av någon anledning så får väl hänga där som dekor. Den i köket får ström men är tydligen inte kopplad till någon strömbrytare så går inte att släcka 😅
Har det varit en killgissare och fixat elen?

Inatt var jag uppe och gömde och satte lappar på undervåningen. Kärleksfulla lappar till sambon.. Den mest otippade var i smörpaketet. :laugh:
När jag vaknade fick jag blommor och nybakta scones. Sen skulle vi ut och gå i solen. Men vi blev så galet mätta att vi däckade i soffan en sväng först med Netflix.
Underbart väder ute! :love:
Han hade också köpt saker till marängswiss, som han hatar men jag ÄLSKAR. Pluspoäng samlade! :heart
En slappdag var SÅ välbehövligt och nu snart marängsviss och film!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 960
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 600
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar