Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det. Tar. Aldrig. Slut.
16133152237827674580435001761237.webp


Ser inte fram emot att göra överkanten...
 
Helt underbart väder för en ridtur men nope, kände för att åka pulka bakom hästen idag! Bäst och passa på att njuta av detta underbara vinterväder med vinteraktiviteter innan det är för sent :love: . Sååå härligt att glida bakom hästen i pulka längs med skogsvägen i snö och solsken :love:.
Åhh älskling kom hem med en bukett med röda rosor :love: och av mig fick han en mugg med texten "I fucking love you" med godis :D. Nu blir det middag; huuungrig! Tacos från igår :d.
 
Sätter upp taklampor efter 9 månader i lägenheten. Den i sovrummet är supersnygg, men får ingen ström av någon anledning så får väl hänga där som dekor. Den i köket får ström men är tydligen inte kopplad till någon strömbrytare så går inte att släcka 😅
 
Sätter upp taklampor efter 9 månader i lägenheten. Den i sovrummet är supersnygg, men får ingen ström av någon anledning så får väl hänga där som dekor. Den i köket får ström men är tydligen inte kopplad till någon strömbrytare så går inte att släcka 😅
Har det varit en killgissare och fixat elen?
 
Inatt var jag uppe och gömde och satte lappar på undervåningen. Kärleksfulla lappar till sambon.. Den mest otippade var i smörpaketet. :laugh:
När jag vaknade fick jag blommor och nybakta scones. Sen skulle vi ut och gå i solen. Men vi blev så galet mätta att vi däckade i soffan en sväng först med Netflix.
Underbart väder ute! :love:
Han hade också köpt saker till marängswiss, som han hatar men jag ÄLSKAR. Pluspoäng samlade! :heart
En slappdag var SÅ välbehövligt och nu snart marängsviss och film!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 992
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 150
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp