Samma här… märklig tillfällighetLaddar om musfällor. Igår blev det ”fångst” men idag hade de rackarna tömt fällorna utan att fastna i dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här… märklig tillfällighetLaddar om musfällor. Igår blev det ”fångst” men idag hade de rackarna tömt fällorna utan att fastna i dem.
Laddar om musfällor. Igår blev det ”fångst” men idag hade de rackarna tömt fällorna utan att fastna i dem.
Samma här… märklig tillfällighet
Det är väl kor som konspirerar? Inte möss?Mössen kanske konspirerar!
Baconlindad torskrygg är ett tips till nästa gångNu blev jag klar, fick bli fiskpinnar, det får duga… inte roligaste maten kanske
Ska nog ta en kopp kaffe innan jag åker och se om motivationen ökar
Blev väckt av (inne)katten vid 01.30 i natt av att han fångat en mus! Han var supernöjd men visste nog inte riktigt vad han skulle göra med den, men jag visste utan tvekan vad jag ville göra med musen, UT med den!
En flock kor borde kallas en konspirationDet är väl kor som konspirerar? Inte möss?
... i will see myself out.
Vilka fina breda golvlister och vilken snygg....fåtölj/soffa (eller vad kallar man en sådan möbel??) !
Schäslong eller divan.Vilka fina breda golvlister och vilken snygg....fåtölj/soffa (eller vad kallar man en sådan möbel??) !