Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är också - för dag 2 av julmarknaden - och sitter med kaffe, scones och tända adventsljus !Har sovit bra men min nacke är inte helt ok, jag blir så less. Har eldat överallt och ska strax tända adventsljuset, så mysigt
Nej! Katter!Om jag blir galet rik,
så ska jag göra om filmer med hudar.
Inte för att de blir bra, men ingen kommer glömma galningen som gjorde Titanic med corgis och pudlar!
Jag sov också massor igår! Steg upp 6:30, kollade morgon-tv, somnade mitt i nåt program, vaknade ca 14, sen minns jag inte vad jag gjorde, jo var ut en sväng. Kom hem, somnade framför tvn igen på kvällen, vaknade 22, orkade inte borsta tänderna så fluxade bara, tog kvällsmeds, såg tv, somnade.Hmm. Jag har varit osedvanligt trött i en vecka och bestämde mig för att jag skulle få lata mig och sova så mycket jag ville i dag.
Det har jag gjort. Gick och la mig tidigt i går, vaknade 12 (hade då sovit 15 timmar ish). Åt en halv macka pga illamående. Somnade om till 16, gick upp och hittade en ljusslinga på Rusta jag velat ha på rea pch handlade den. Kom hem, somnade. Vaknade för en timme sedan.
Jag har alltså varit vaken kanske 4 timmar i dag Börjar bli trött igen. Ska väl sova lite till då
Nu hoppas jag på att min extremt sömniga och lata helg kan göra att jag känner mig lite pigg nästa vecka. I morgon ska jag också lata mig (nåja, ska springa, sätta upp ljusslingan, och baka bröd) men jag måste nog försöka ha min vanliga dygnsrytm
Stort grattis i efterskott! hotellfrukost brukar ju vara trevligt!Hm nja, jag föredrar min egen säng
Men tänker chilla här tills utcheckningen och sedan åka hemåt Blev svinnöjd med kvällen! Samtalen med min kompis efteråt blev pricken över i:et
Tack!Stort grattis i efterskott! hotellfrukost brukar ju vara trevligt!
Grattis i efterskott!Hm nja, jag föredrar min egen säng
Men tänker chilla här tills utcheckningen och sedan åka hemåt Blev svinnöjd med kvällen! Samtalen med min kompis efteråt blev pricken över i:et