Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör du, du är ju en legend därför vill dom ha dig medFick en inbjudan till ett event med kulturfolk nästa v. Vet inte om jag vill gå pga känner mig så risig och ful. Samtidigt förmodar jag att de inte bjudit mig pga mina "looks" Måste nog rycka upp mig.
Bra jobbatJaha, då har jag överlevt min första dag på julmarknad. Kan erkänna att det krävs MYCKET av mig för att göra något för första gången, och jag är alltid lika stolt över mig själv när jag har tagit mig igenom det... Att vara supersocial och "on the spot" är inget som kommer naturligt för mig, utan jag får verkligen kämpa mig igenom det. Men - som sagt - en stor tillfredsställelse när jag har gjort det !
Är det julklappar ni samlat in?Det har, och tva bord till ar dagen's skord fran oerhort generosa manniskor. Vi samlade leksaker for (gissade Wallmart personal) mellan 6 och 8 tusen us dollar. (4 cyklar, 4 trehjulingar, 8 scooters, tva skateboards, MASSOR av lego och mycket, mycket annat. Sa roligt att kunna hjalpa till.
Visa bifogad fil 80894
Är det julklappar ni samlat in?