Åh! Det är ju så roligt.Varit på kurs i nåltovning idag
Visa bifogad fil 80876
Men gör alltid illa mig på nålen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Det är ju så roligt.Varit på kurs i nåltovning idag
Visa bifogad fil 80876
Klart att du ska gåFick en inbjudan till ett event med kulturfolk nästa v. Vet inte om jag vill gå pga känner mig så risig och ful. Samtidigt förmodar jag att de inte bjudit mig pga mina "looks" Måste nog rycka upp mig.
Man måste inte rycka upp sig. Men vill du gå ska du ju gå! Tornblomma är du ju oavsett, och det är alldeles tillräckligt awesome!Fick en inbjudan till ett event med kulturfolk nästa v. Vet inte om jag vill gå pga känner mig så risig och ful. Samtidigt förmodar jag att de inte bjudit mig pga mina "looks" Måste nog rycka upp mig.
Nu tycker jag det är dags för grannen att lägga ungarna faktiskt, jävlar vad de springer på hälarna. Jag tror jag sätter igång en tvättmaskin till och kör på högsta centrifugvarvet just for spite.
I så fall måste jag nog sjunga med a'la stockholmshus för att de ska höra också! Jag har bara laptopens inbyggda högtalare och de imponerar inte med sina decibel. Tvååringarna klår dem med hästlängder!Du kan sätta på min 80-tals lista
Man måste inte rycka upp sig. Men vill du gå ska du ju gå! Tornblomma är du ju oavsett, och det är alldeles tillräckligt awesome!
Fiiin!
Så fin
Gud så stilig!!!
StyrkekramDet tar på krafterna att vara stark för flera och innan allt är klart och över lär jag vara en spillra av mig själv, men det må så vara.
Jag segar mig tillbaka så småningom
Varför skulle det vara naivt och löjligt att önska att allt var som förut när du mådde bra? Jag hoppas verkligen att du kommer att må bra och kunna göra allt det du vill kunna väldigt, väldigt snart igen....Nej men jag vet men jag borde verkligen rycka upp mig. Ikväll har jag tackat nej till livets fest med cabaret-tema hos grannarna. Men jag är nog inte nog pigg för att gå. Om inte orken riktigt finns så blir det inte kul. Men jag hade verkligen velat gå och jag hade velat att allt var precis som förr. Sjukt naiv önskan och löjligt jag vet.
Sen kom detta upp som minne. Livet man tog för givet liksom.
Visa bifogad fil 80878
Kursen var 4 timmar och tiden gick väldigt fort. Svårt? Ja och nejVad roligt! Det är ett hantverk som skulle vara roligt att kunna! Var det svårt? Hur lång tid tog det att göra dessa?
Jätteroligt men nålen var väldigt vass...Åh! Det är ju så roligt.
Men gör alltid illa mig på nålen.