Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger på soffan och dricker glögg, hoppas att det ska ge mig rösten tillbaka. Jag har alltså tappat rösten helt och hållet, kan inte säga ett enda ord normalt utan jag väser och viskar mest. Det var roligt den första tio minuterna eftersom jag låter som Darth Vader som inhalerat helium, men såhär 24 timmar senare börjar det bli lite tröttsamt att inte kunna kommunicera... :meh: Sambon verkar dock hur nöjd som helst med min brist på prat, undrar hur jag ska tolka det? :cautious:
Spar på rösten, viska är minst lika illa som att prata...

Har julpyntat, jättemycket faktiskt.
263157800_1035683620330509_1425874585508415276_n.jpg

Vet inte om jag vågar tro på det men våra dörrar ska komma i morgon 😳😍 Det var maken som fick samtalet och han och tillverkaren har bara engelska som gemensamt språk och de är ungefär lika dåliga på det. Jag är något fundersam över hur de ska kunna komma i morgon i och med att det är söndag men lutar mot att det är tillverkaren själv som kommer och levererar 😁

Ligger på soffan och dricker glögg, hoppas att det ska ge mig rösten tillbaka. Jag har alltså tappat rösten helt och hållet, kan inte säga ett enda ord normalt utan jag väser och viskar mest. Det var roligt den första tio minuterna eftersom jag låter som Darth Vader som inhalerat helium, men såhär 24 timmar senare börjar det bli lite tröttsamt att inte kunna kommunicera... :meh: Sambon verkar dock hur nöjd som helst med min brist på prat, undrar hur jag ska tolka det? :cautious:
Fy. Det hände mig ett par gånger när jag var yngre. Riktigt hemskt är det när man inte kan få fram ett endaste ord.... :nailbiting::arghh:

Vet inte om jag vågar tro på det men våra dörrar ska komma i morgon 😳😍 Det var maken som fick samtalet och han och tillverkaren har bara engelska som gemensamt språk och de är ungefär lika dåliga på det. Jag är något fundersam över hur de ska kunna komma i morgon i och med att det är söndag men lutar mot att det är tillverkaren själv som kommer och levererar 😁
Som en bekant som hade en litauisk familj boende i ett hus på gården. Killen hjälpe till på gården och bägga var lika bra på engelska men förstod varann perfekt :D
Could you put the halm on the vagn please

Lite mindre glad blev hustrun när hon bad honom klippa gräsmattan och han körde in med betesputsen. det gick fortare och han hade mycket att göra :rofl:

Jaha, då har jag överlevt min första dag på julmarknad. Kan erkänna att det krävs MYCKET av mig för att göra något för första gången, och jag är alltid lika stolt över mig själv när jag har tagit mig igenom det... :) Att vara supersocial och "on the spot" är inget som kommer naturligt för mig, utan jag får verkligen kämpa mig igenom det. Men - som sagt - en stor tillfredsställelse när jag har gjort det :up: !

Jaha, då har jag överlevt min första dag på julmarknad. Kan erkänna att det krävs MYCKET av mig för att göra något för första gången, och jag är alltid lika stolt över mig själv när jag har tagit mig igenom det... :) Att vara supersocial och "on the spot" är inget som kommer naturligt för mig, utan jag får verkligen kämpa mig igenom det. Men - som sagt - en stor tillfredsställelse när jag har gjort det :up: !
Härligt! Hade du trevligt också? Kunde du gå på toa vid behov? <3 :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 619
Senast: Sel
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Svar
1 999
· Visningar
56 277
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII