Märkte inte det ens, vaf i stallet dåOj har det varit borta alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märkte inte det ens, vaf i stallet dåOj har det varit borta alltså
Spar på rösten, viska är minst lika illa som att prata...Ligger på soffan och dricker glögg, hoppas att det ska ge mig rösten tillbaka. Jag har alltså tappat rösten helt och hållet, kan inte säga ett enda ord normalt utan jag väser och viskar mest. Det var roligt den första tio minuterna eftersom jag låter som Darth Vader som inhalerat helium, men såhär 24 timmar senare börjar det bli lite tröttsamt att inte kunna kommunicera... Sambon verkar dock hur nöjd som helst med min brist på prat, undrar hur jag ska tolka det?
Fy. Det hände mig ett par gånger när jag var yngre. Riktigt hemskt är det när man inte kan få fram ett endaste ord....Ligger på soffan och dricker glögg, hoppas att det ska ge mig rösten tillbaka. Jag har alltså tappat rösten helt och hållet, kan inte säga ett enda ord normalt utan jag väser och viskar mest. Det var roligt den första tio minuterna eftersom jag låter som Darth Vader som inhalerat helium, men såhär 24 timmar senare börjar det bli lite tröttsamt att inte kunna kommunicera... Sambon verkar dock hur nöjd som helst med min brist på prat, undrar hur jag ska tolka det?
Fiiin!Hemma från tävling, älskade häst
Vi ligger stadigt runt 61.5% haha, antingen bockar vi och rider fel eller så blir det 18 avbrott i galoppen..
Men nästa gång! Vi ska över 62% aaaalldeles strax. Fick fina kommentarer från domaren iaf.
Nu blir det pizza och vin.
Visa bifogad fil 80864
Som en bekant som hade en litauisk familj boende i ett hus på gården. Killen hjälpe till på gården och bägga var lika bra på engelska men förstod varann perfektVet inte om jag vågar tro på det men våra dörrar ska komma i morgon Det var maken som fick samtalet och han och tillverkaren har bara engelska som gemensamt språk och de är ungefär lika dåliga på det. Jag är något fundersam över hur de ska kunna komma i morgon i och med att det är söndag men lutar mot att det är tillverkaren själv som kommer och levererar
Så finHemma från tävling, älskade häst
Vi ligger stadigt runt 61.5% haha, antingen bockar vi och rider fel eller så blir det 18 avbrott i galoppen..
Men nästa gång! Vi ska över 62% aaaalldeles strax. Fick fina kommentarer från domaren iaf.
Visa bifogad fil 80864
Hemma från tävling, älskade häst
Visa bifogad fil 80864
Härligt! Hade du trevligt också? Kunde du gå på toa vid behov?Jaha, då har jag överlevt min första dag på julmarknad. Kan erkänna att det krävs MYCKET av mig för att göra något för första gången, och jag är alltid lika stolt över mig själv när jag har tagit mig igenom det... Att vara supersocial och "on the spot" är inget som kommer naturligt för mig, utan jag får verkligen kämpa mig igenom det. Men - som sagt - en stor tillfredsställelse när jag har gjort det !
Det var både kul och tidvis väldigt segt. Angående toa så gick jag precis innan det började, och sedan klarade jag mig till jag kom hem. Både mamma och jag har den märkliga förmågan.... Önskar att min kropp och hjärna hade fattat det på natten också....Härligt! Hade du trevligt också? Kunde du gå på toa vid behov?
Vad roligt! Det är ett hantverk som skulle vara roligt att kunna! Var det svårt? Hur lång tid tog det att göra dessa?Varit på kurs i nåltovning idag
Visa bifogad fil 80876