Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu flög en till fågel in i rutan! :eek:
Jag tycker de borde ha lite mer koll med tanke på mina skitiga fönster, den här smällen var dock inte lika hård så jag orkar inte klä på mig för att gå ut och titta igen. Inte en jäkel käkar av talgen jag hängde upp, bara solrosfrön och jordnötter. Där har man för att man fjäskar. :grin:

Yes box, elementet är luftat!
Jag har dragit på det till max nu iaf så det kanske ger ngn grad extra. Problemet är att fönstret är 3 meter och vätter ut mot vatten och det blåser typ in :p
Nu har vi inte lika stora fönster men ganska många, men det är fan 12-13 grader om man ställer termometern i fönstret. Tror att fönstren behöver tätas eller något. 🥶

Jag har hämtat ett onödigt stort paket från GlowID och konstaterar att nu är det köpstopp på hudvård (möjligen undantaget spf) för ett bra tag. Piercade näsan i somras och har inte velat använda mer än mild rengöring och återfuktande kräm under läkningen (vill inte riskera att få exfolierande/aktiva ingredienser i sår...), så det har liksom byggts upp ett lager. Eh. Men nu har jag iaf mycket kul att roa mig med, och behöver inte bekymra mig för att beställa! :o:angel:

(Och ja, själva paketet var onödigt stort - två mindre kartonger som låg i en stoooor kartong! Det hade fått plats mycket mer i den. Fick en liten chock när jag hämtade ut det. :D )

Nu ska jag mysa med min röda katt 🐱

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 758
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091
Svar
1 999
· Visningar
56 277
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar