Åh, älskar att köra timmerdoning, kälke och rissla på vintern! Helst rissla och få ligga nerbäddad i varma skinn.Idag körde vi kälke i snön, så roligt! ❄
Visa bifogad fil 80838
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, älskar att köra timmerdoning, kälke och rissla på vintern! Helst rissla och få ligga nerbäddad i varma skinn.Idag körde vi kälke i snön, så roligt! ❄
Visa bifogad fil 80838
Vad betyder det?Min jäkla skitunge whammade mig nyss
Oj har det varit borta alltsåBuke is back
Har julpyntat lite och satt upp julflamingon funderar på hur @athena_arabians trädgårdsflamingo mår?
Däremot kostade det absolut inte ingenting på kicksÅh det kostade ingenting!
Hen har iaf inte förpassats till de sälla jaktmarkernaHen lever men är lite solblekt
Hen är ju inget rådjurHen har iaf inte förpassats till de sälla jaktmarkerna
Alltså, flamingos är nog lika illa som rådjur enligt @athena_arabiansHen är ju inget rådjur
SöötIdag körde vi kälke i snön, så roligt! ❄
Visa bifogad fil 80838
JA! Inte så länge, men tillräckligtOj har det varit borta alltså
Nu har vi inte lika stora fönster men ganska många, men det är fan 12-13 grader om man ställer termometern i fönstret. Tror att fönstren behöver tätas eller något.Yes box, elementet är luftat!
Jag har dragit på det till max nu iaf så det kanske ger ngn grad extra. Problemet är att fönstret är 3 meter och vätter ut mot vatten och det blåser typ in
Åh vad fint!Läste precis den här artikeln om käpphästtävlingarna på SHIS och blev lite tårögd. En så himla fin artikel och så fint skrivet av reportern!
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/7dx1L3/den-allvarsamma-leken
Läs den fort, jag gissar att den snart kommer hamna bakom betalvägg !
Det var väldigt roligt faktiskt, första gången på många år.Åh, älskar att köra timmerdoning, kälke och rissla på vintern! Helst rissla och få ligga nerbäddad i varma skinn.