Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matat odjuren, lagat stängslet runt tomten för femtielfte gången och nu jäklar om fåntratt tar sig ut när jag satt armeringsjärn i nätet. :mad:
Kollat så småpippisarna har mat, slagit på motorvärmaren, burit in ved och ska ta en fika innan jag åker och vattnar hästarna, måste bara leta reda på yxan jag brukar ha i bilen så jag kan hugga loss isen och fylla på vattnet.

Har nyss hämta in hundjäkeln som varit på rymmen. :banghead:
Justerat om armeringsjärnen så han inte ska kunna klämma sig igenom igen, förhoppningsvis. Var ju bara nyss ute för en fågel flög in i rutan så jag kollade om den låg nedanför fönstret men den verkar ha klarat sig. Hann knappt in förrän grannen ringde att byrackan var ute och sprang. :rage:

Funderar på hur snabbt man kan fasa ut pnedisolon utan att bli helvetes-sjuk. Är jävligt less på att se ut som en fusion av Kicki D och Anders Zorn.

Självklart passade en plopp på glasögonen att försvinna lagom till idag 😅 Så nu sitter jag på bussen på väg till centrum så får jag köpa en ny där. Förhoppningsvis!
Sedan kanske jag tar en titt på kicks för att köpa nytt smink, använder smink så sällan numera 😬 min kompis blir lite försenad så jag har gott om tid på mig iallafall :up:

Självklart passade en plopp på glasögonen att försvinna lagom till idag 😅 Så nu sitter jag på bussen på väg till centrum så får jag köpa en ny där. Förhoppningsvis!
Sedan kanske jag tar en titt på kicks för att köpa nytt smink, använder smink så sällan numera 😬 min kompis blir lite försenad så jag har gott om tid på mig iallafall :up:
Åh det kostade ingenting! 😍

Idag körde vi kälke i snön, så roligt! ❄🐴😀
IMG_20211204_140026_878.webp

Borde ta mig iväg och fixa andra sprutan av Corona-vaccinet... får ångest bara av tanken på det men nu står en vaccinationsbuss nära, så det kan inte direkt bli enklare att komma iväg. Alltså. Jag vill vara vaccinerad, jag vill bara inte vara nära sprutor och andra människor och få ont i armen och kanske må dåligt efter :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 776
· Visningar
47 903
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Svar
1 999
· Visningar
56 277
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar