Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bott i Småland i 16 årGym? Här i Småland har vi gratis träning i form av snöskottning. Lovar att du får ont överallt av det plus att det är gratis
Gick ut, det var skönt faktiskt! Mindre stressad nu Dock rätt tröttBlir stressad av att det är så fint väder och jag ligger inne i soffan. Rimligt Dags att göra lite mat strax kanske… eller om jag borde gå ut lite först?!
Är nog inget man ska börja med själv, du bör ta kontakt med doktor Bailey. Hälsa från migFunderar på hur snabbt man kan fasa ut pnedisolon utan att bli helvetes-sjuk. Är jävligt less på att se ut som en fusion av Kicki D och Anders Zorn.
Är nog inget man ska börja med själv, du bör ta kontakt med doktor Bailey. Hälsa från mig
Förstår din poängVet redan vad hon tycker! Men hon ser som du vet inte ut som Kicki d/Anders Zorn så att…
Funderar på hur snabbt man kan fasa ut pnedisolon utan att bli helvetes-sjuk. Är jävligt less på att se ut som en fusion av Kicki D och Anders Zorn.
Höll på att tro att jag fick fira min födelsedag utan buke!Buke is back
Fast det där försvinner ju sen. Viktigaste är ju att du blir frisk.Funderar på hur snabbt man kan fasa ut pnedisolon utan att bli helvetes-sjuk. Är jävligt less på att se ut som en fusion av Kicki D och Anders Zorn.
Åh det kostade ingenting!Självklart passade en plopp på glasögonen att försvinna lagom till idag Så nu sitter jag på bussen på väg till centrum så får jag köpa en ny där. Förhoppningsvis!
Sedan kanske jag tar en titt på kicks för att köpa nytt smink, använder smink så sällan numera min kompis blir lite försenad så jag har gott om tid på mig iallafall