Sovdags..
Som vanligt senare än vad jag tänkt.
Som vanligt senare än vad jag tänkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan knappt sova pga ska vittja mina fällor imorn. Snickrat små stegar, hängt upp bitar av extra lagrad parmesan, smort behållare med halkig såpa…. #råttfluenser
Risken är ju förstår betydande att några av deras släktingar flyttar in om du snitslar vägen med mat.Obs är även helt FÖR att de väljer att helt enkelt flytta. Jag kan t.o.m. lägga ut små smulor bort i periferin ala Hans och Greta och stå och vinka typ ”hejdå kompisar, vi hörs”. Alla svennar vet ändå att det betyder ”vi ses aldrig mer igen”
Det löser man ju enkelt med enkelriktat-skyltarRisken är ju förstår betydande att några av deras släktingar flyttar in om du snitslar vägen med mat.
Risken är ju förstår betydande att några av deras släktingar flyttar in om du snitslar vägen med mat.
Men sköter han inte det själv? För ni har väl gått isär?
Säkert. Lika förvånande jämt att man måste anpassa sin körning när det vita faller....Jippi, blir kul att köra hem nu på morgonen. Det har snöat i Stockholm och det är fler bilar ute och kör än vad det var före pandemin + internationella konferensen som ställer till det med trafiken.
Gissar att det kommer smälla för många idag.
Min skapligt gedigna erfarenhet av julmarknader säger att du mycket väl kan be folk vid borden intill att passa ditt bord medan du går på toa!Börjar få kalla fötter..... Julmarknad om två dagar. Tänk om jag inte säljer en enda bok, för varför ska folk köpa den när det finns så mycket annat kul att köpa på en julmarknad??? Jag kommer att sitta själv (sjuk medhjälpare). 10-17 båda dagar. Vågar man lämna sitt bord för att gå på toa, köpa mat?? Mitt bord är ca 2 m x 70 cm. Jag vimsar i mitt huvud på hur jag ska dekorera det? Jag har hela tiden tänkt lite "gammaldags" pga bokens tema. Jag har en duk, och tänkte mig en liten julgran. Snön hindrar att jag tar en från min mark, men jag köper förmodligen en gran i kruka idag. Så...duk på bordet, gran i mitten med några inslagna böcker under. Två A4-ramar har jag köpt där jag tänker skriva titeln på boken i den ena, och pris + swishnummer på i den andra. Sedan är jag ju utklädd i lite gammaldags kläder också. Vet inte om det räcker, om det lockar ????