Hehe sant, och allt blir bättre med god matNågot som passar med rödvin kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe sant, och allt blir bättre med god matNågot som passar med rödvin kanske?
Det är nog ett drömjobb att vara mäklare i Midsomer, så länge du inte blir ihjälhuggen med en fårsax eller så av en hemlig brorson till den rika herrgårdsägaren i Badgers Drift som har en affär med herrgårdsägarens fru (brorsonen alltså, inte herrgårdsägaren. Det vore ju bara konstigt, en affär med sin egen fru. ) som mördar 2 människor till bara för att upprätthålla statistiken.Låga huspriser?
Totalt superrimligt. Jag röstar på ditt förslag!Budgetmöte med BRF:en. Jag bara "vi bränner ner hela huset, blir av med råttorna, får ut på försäkringen och drar på spa".
Alla ba... "jo men rimligt"
Ställ soffan på tegelstenar.Sitter och hatar soffor. Det verkar inte gå att på något enkelt sätt byta benen på soffan, så det går inte att köpa högre och på så sätt göra det lättare att städa under den. När jag kollar på nätet så har alla antingen låga ben eller extremt låga ryggstöd! Vill folk inte sitta bekvämt bakåtlutade och titta på tv eller vad är grejen? Jag vill ha högre ryggstöd än 10cm. Och jag vill kunna städa under soffan. Som jag vill kunna städa! Fyfan.
Hade min soffa på limträklossar som blev över när vi byggde altanStäll soffan på tegelstenar.
Det kanske är en bra idé...Ställ soffan på tegelstenar.
Jag köpte en howard soffa,höga ben som tom har hjul på bakbenen,damsugar problem löst.Ställ soffan på tegelstenar.
Åh vad gullig du är som frågar! När du skrev satt jag nog och hyperventilerade i något hörn någonstans och försökte att inte ha sönder något Det gick med andra ord jättedåligt, ingen dök upp på hela dagen, jag fick lägga 1,5h på att ringa runt och sitta i diverse telefonköer och resultatet är att leveransen kommer att ske imorgon istället. Jag hade alltså kunnat stanna hemma i sängen hela dagen trots allt, vilket var vad min kropp hade behövt. Nu har jag dock haft det goda omdömet att sjukskriva mig imorgon (dock inte utan dåligt samvete), så nu får chefen och tillika ägaren av företaget lösa det här själv. Jag har redan gjort betydligt mer än de betalar mig förHur går det @Mineur ?
Låter som att du skulle gilla crossfit! Just snö kan det i och för sig vara ont om, men det görs ofta i kalla lagerlokaler och framkallar inte sällan kräk-känslor blandat med en faslig massa adrenalin och endorfinFörra vintern körde vi utomhusträning i Humlegården. Alltså jag kan inte nog beskriva hur mycket jag saknar det. Det var minusgrader, frusna vantar, knarrande snö under kroppen när vi kastade oss i burpees och sit-ups. Vi körde sånna där pass som man nästan kräktes efteråt, och stapplade hem med träben och kläder som började frysa till is. Folk trodde vi var galna men ärligt talat så hände nåt i mig förra vintern som jag aldrig upplevt förut. Tillfredsställelsen av pusha kroppen så hårt, den där varma långa duschen efteråt, pirret i huden av kyla och värme..
Min kropp bara skriker efter liknande upplevelser just nu, varenda millimeter av mig är rastlös av det här degiga tempot i sista trimestern. Nåväl, får väl bli lite benböj till filmen.. nästa vinter då jävlar.
Fy vilket elände!! Hoppas de förstår vad du har genomlidit idag… se till att ta hand om sig själv imorgonÅh vad gullig du är som frågar! När du skrev satt jag nog och hyperventilerade i något hörn någonstans och försökte att inte ha sönder något Det gick med andra ord jättedåligt, ingen dök upp på hela dagen, jag fick lägga 1,5h på att ringa runt och sitta i diverse telefonköer och resultatet är att leveransen kommer att ske imorgon istället. Jag hade alltså kunnat stanna hemma i sängen hela dagen trots allt, vilket var vad min kropp hade behövt. Nu har jag dock haft det goda omdömet att sjukskriva mig imorgon (dock inte utan dåligt samvete), så nu får chefen och tillika ägaren av företaget lösa det här själv. Jag har redan gjort betydligt mer än de betalar mig för
Låter som att du skulle gilla crossfit! Just snö kan det i och för sig vara ont om, men det görs ofta i kalla lagerlokaler och framkallar inte sällan kräk-känslor blandat med en faslig massa adrenalin och endorfin
Ställ soffan på tegelstenar.
Låter som att du skulle gilla crossfit! Just snö kan det i och för sig vara ont om, men det görs ofta i kalla lagerlokaler och framkallar inte sällan kräk-känslor blandat med en faslig massa adrenalin och endorfin