När vi var på bröllopsresa till London var sängen på en trave lastpallar. Det kändes ju lyxigt och braStäll soffan på tegelstenar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När vi var på bröllopsresa till London var sängen på en trave lastpallar. Det kändes ju lyxigt och braStäll soffan på tegelstenar.
blir så trött. Snökaos idag, hade beställt hem en pall med strö.
Pallen levereras till stallet.
Kommer dit efter jobb.
Torvmix.
Jag har bestämt ren torv.
Nja, jag ringde återförsäljaren och sa att jag fått fel sort och de nämnde ingenting om detta. Men hoppas att det är så! I så fall återkopplar de nog imorgon.Vi fick vår rena torv levererad i torvmixförpackning pga att det var något problem med tillverkningen av förpackningen för den andra, skulle kunna vara samma för er om du har tur?
Jag vet PRECIS vilken känsla du menar!Jag tror jag skulle älska det! Utomhus Nej jag tror att jag verkligen skulle gilla det oavsett, riktigt tuff träning är verkligen something else. Men att kombinera det med frisk luft och vilt väder är en helt ny kärlek. Jag tror det påminner mig om långa kalla dagar i stallet. När fötter och fingrar frös, man släpade hö i timmar, mockade hagar och red tills benen tillslut var spagetti. Tog bussen hem i mörkret, långdusch och sen kröp ner i soffan med en kopp te
Usch då. Du verkar ha en ännu mer besvärlig och frustrerande dag än jag!Sitter på tåget. Vi står stilla 300 m från perrongen. 1,5 timme så här långt och ingen prognos för när det går att åka.
Kör på ostkrokar dåKollar på Mad Men och är lycklig att jag valde 11-20 passet imorgon istället för 08:30-17.
Även sugen. Vad ska man äta nu?
Mina chips är ju slut
Borde köpt ostkroksbågsböjsvängarKör på ostkrokar då
Eller möjligen choklad
Mackor med oboy på?Borde köpt ostkroksbågsböjsvängar
Vilken otrolig miss.
Funderar på om ostmackor är ett rimligt alternativ... Och lite choklad
Okej gränser! Det finns gränser!Mackor med oboy på?
Vi hade utomhusträningar vid Johannes kyrka, det var ingen lek, barfota såklart oavsett väder, Budokwai Stockholm KarateFörra vintern körde vi utomhusträning i Humlegården. Alltså jag kan inte nog beskriva hur mycket jag saknar det. Det var minusgrader, frusna vantar, knarrande snö under kroppen när vi kastade oss i burpees och sit-ups. Vi körde sånna där pass som man nästan kräktes efteråt, och stapplade hem med träben och kläder som började frysa till is. Folk trodde vi var galna men ärligt talat så hände nåt i mig förra vintern som jag aldrig upplevt förut. Tillfredsställelsen av pusha kroppen så hårt, den där varma långa duschen efteråt, pirret i huden av kyla och värme..
Min kropp bara skriker efter liknande upplevelser just nu, varenda millimeter av mig är rastlös av det här degiga tempot i sista trimestern. Nåväl, får väl bli lite benböj till filmen.. nästa vinter då jävlar.
Men sköter han inte det själv? För ni har väl gått isär?Meeen nu är det dags att sova igen.
Barnets pappa fick kallelse till VC efter att de på sjukhuset kollat igenom hela undersökningen (han var in akut pga ont i rygg/lungor) som gjordes tidigare i höstas, där de berättade att lungorna var fina men tydligen finns det ngt i både lever och njurar som behöver undersökas vidare.
Så nu börjar den cirkusen igen och jag orkar egentligen inte