Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar få kalla fötter..... :nailbiting: Julmarknad om två dagar. Tänk om jag inte säljer en enda bok, för varför ska folk köpa den när det finns så mycket annat kul att köpa på en julmarknad??? Jag kommer att sitta själv (sjuk medhjälpare). 10-17 båda dagar. Vågar man lämna sitt bord för att gå på toa, köpa mat?? Mitt bord är ca 2 m x 70 cm. Jag vimsar i mitt huvud på hur jag ska dekorera det? Jag har hela tiden tänkt lite "gammaldags" pga bokens tema. Jag har en duk, och tänkte mig en liten julgran. Snön hindrar att jag tar en från min mark, men jag köper förmodligen en gran i kruka idag. Så...duk på bordet, gran i mitten med några inslagna böcker under. Två A4-ramar har jag köpt där jag tänker skriva titeln på boken i den ena, och pris + swishnummer på i den andra. Sedan är jag ju utklädd i lite gammaldags kläder också. Vet inte om det räcker, om det lockar :nailbiting::confused:????
Jag rekommenderar att skriva ut qr kod för swish! Lycka till :heart

Även här snöar det! Det är hela 1 1/2-2cm snö på marken, det ni! :up: Förstår inte varför hela Sverige får snö förutom norra sidan av Sthlm. Nåja. Det kommer väl. Jag vill fotografera hundar som springer i snö ju!

Annars vaken och håller på i tvättstugan, igen. Panikbokade första lediga pass igår pga äckelkrypen i vardagsrummet, som visade sig även finnas i mattan. Nu ska mattan bli ren igen. Den går ensam i stor maskin med extra sköljning för att få bort allt :crazy:

Har också funderingar på att cykla iväg till några butiker idag. Borde väl gå om man cyklar lugnt. Jag har inte tänkt på att byta till vinterdäcken än, men det lär inte vara is under snön i alla fall eftersom det var så torrt igår innan snön kom.

Börjar få kalla fötter..... :nailbiting: Julmarknad om två dagar. Tänk om jag inte säljer en enda bok, för varför ska folk köpa den när det finns så mycket annat kul att köpa på en julmarknad??? Jag kommer att sitta själv (sjuk medhjälpare). 10-17 båda dagar. Vågar man lämna sitt bord för att gå på toa, köpa mat?? Mitt bord är ca 2 m x 70 cm. Jag vimsar i mitt huvud på hur jag ska dekorera det? Jag har hela tiden tänkt lite "gammaldags" pga bokens tema. Jag har en duk, och tänkte mig en liten julgran. Snön hindrar att jag tar en från min mark, men jag köper förmodligen en gran i kruka idag. Så...duk på bordet, gran i mitten med några inslagna böcker under. Två A4-ramar har jag köpt där jag tänker skriva titeln på boken i den ena, och pris + swishnummer på i den andra. Sedan är jag ju utklädd i lite gammaldags kläder också. Vet inte om det räcker, om det lockar :nailbiting::confused:????
Det kommer gå jättebra :heart låter som en fin dekorationsidé, och någon annan passar säkert ditt bord när du behöver gå på toa eller köpa mat :)

Morr
Tvättat matten i badrummet för femtioelfte gången och la in den igår kväll.

Kommer ner nu på morgonenn och den ligger i en ihopknölad hög. Igen. Jag glömde stänga badrumsdörren ordentligt så katten har vart där och kissat. Igen. Blir så trött på mig själv.

Nåväl det blir tvätt idag. Igen

Hepp ett träd ligger över vägen :meh: och jag kommer nog inte ut från carporten pga snön eftersom stora bilen med fyrhjulsdrift står på verkstad :cautious: den hade jag verkligen behövt idag
Börjar jobba vid fyra innan dess måste jag alltså såga upp ett träd och skotta ut en bil :sorry: Och sen ut och halka i lille bilen
Det är så kul med snö eller inte :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 776
· Visningar
47 886
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Svar
1 999
· Visningar
56 277
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar