Snart hotellfrukost! Då ska jag äta filmjölk och bär. Och cornflakes. O dricka juice. Inte alls ägg och bacon, blää. Då är jag sjuk på riktigt! Har bett skolan om att få följa undervisningen via Zoom idag för respekt mot alla andra i klassen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä men bacon potatis köttbullar och korv. Det är mumsigt.Snart hotellfrukost! Då ska jag äta filmjölk och bär. Och cornflakes. O dricka juice. Inte alls ägg och bacon, blää. Då är jag sjuk på riktigt! Har bett skolan om att få följa undervisningen via Zoom idag för respekt mot alla andra i klassen.
Varför så längeI dag ska jag jobba 8-ca 21:30.
Då var det inte jättelägligt att hosta halva natten.
Eleverna har nians show. Två föreställningar. Den sista börjar 19:30.Varför så länge
Oj, vilken HÄRLIG miljö...Har nu tryckt i mig en trerätters löjromsmiddag på restaurangen i kvarteret. Körde två förrätter och en huvudrätt då det tyvärr inte fanns någon löjrom på dessertmenyn #kaos
På vägen hem nu smet vi in på coctailbaren och tog en espresso martini.
Visa bifogad fil 139597
Med tanke på min på senare tids mkt asketiska tillvaro på alkoholfronten känner jag mig nu nästan lite salongs
Oj, vilken HÄRLIG miljö...
Ja den är härlig!