Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart hotellfrukost! Då ska jag äta filmjölk och bär. Och cornflakes. O dricka juice. Inte alls ägg och bacon, blää. Då är jag sjuk på riktigt! Har bett skolan om att få följa undervisningen via Zoom idag för respekt mot alla andra i klassen.
Nä men bacon potatis köttbullar och korv. Det är mumsigt.
 
Har nu tryckt i mig en trerätters löjromsmiddag på restaurangen i kvarteret. Körde två förrätter och en huvudrätt då det tyvärr inte fanns någon löjrom på dessertmenyn #kaos

På vägen hem nu smet vi in på coctailbaren och tog en espresso martini.

Visa bifogad fil 139597


Med tanke på min på senare tids mkt asketiska tillvaro på alkoholfronten känner jag mig nu nästan lite salongs 😅
Oj, vilken HÄRLIG miljö... :)
 
Datorn seg som sirap idag med. Störigt att försöka jobba då.. allting tar sån tid! Men men, så är det. Bara att vänta medan den laddar.
 
Funderar på om jag ska handla innan jag åker till föräldrarna, eller handla på vägen dit? Vi fattas lite av varje här i huset... Inget av alternativen är superlockande... :p

Förmodligen blir det ett loppisbesök idag. Det känns som lite lagom aktivitet på mitt vilsamma sportlov :) !
 
Ligger i soffan och ska dricka mitt morgonkaffe. Ska se vad kroppen orkar idag och om det blir jobb imorgon men just nu ser det inte så bra ut eftersom det är min kontorsvecka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 746
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 710
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp