Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag funderar på om jag ska tejpa fast ett par tumvantar på min sambos händer. Han har ett infekterat sår på ryggen som han inte kan låta bli att klia på. Jag har plåstrat om honom, men det känns som att han skulle behöva vantar och tratt för att låta bli. Han är värre än hunden när det gäller att pilla på sår. :cautious:

Har nu tryckt i mig en trerätters löjromsmiddag på restaurangen i kvarteret. Körde två förrätter och en huvudrätt då det tyvärr inte fanns någon löjrom på dessertmenyn #kaos

På vägen hem nu smet vi in på coctailbaren och tog en espresso martini.

IMG_7996.jpeg

Med tanke på min på senare tids mkt asketiska tillvaro på alkoholfronten känner jag mig nu nästan lite salongs 😅

Jag funderar på om jag ska tejpa fast ett par tumvantar på min sambos händer. Han har ett infekterat sår på ryggen som han inte kan låta bli att klia på. Jag har plåstrat om honom, men det känns som att han skulle behöva vantar och tratt för att låta bli. Han är värre än hunden när det gäller att pilla på sår. :cautious:
Vet hur det är med pullerjjockar och sår. Har två i huset.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
639
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 882
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
57 58 59
Svar
1 169
· Visningar
34 573
Senast: Sassy
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 248
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar