JÄKLA KATT!
Megara har fått mat. Jag grillar fläskkarré till middag. Och hittar katten ovanpå spisen som försöker äta upp/bära iväg på karrén. Från grillpannan.
Nu har jag stängt köksdörren. Megara sur
Igenkänning på den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JÄKLA KATT!
Megara har fått mat. Jag grillar fläskkarré till middag. Och hittar katten ovanpå spisen som försöker äta upp/bära iväg på karrén. Från grillpannan.
Nu har jag stängt köksdörren. Megara sur
Här kostar helt vanlig potatis 16 kr/kg på Willys.Cyklade förbi en lokal försäljare av närodlade grönsaker och rotfrukter i ett sommarstuge/villaområde och kikade in i boden: 70 kr(!) för en 5-kilos påse vanlig potatis - några kilometer därifrån har en bonde gårdsbutik och han tar 30 kr.
Jaha nähä, någon med tips på hur man överlever en bihåleinflammation? Lindrar den?
Kan inte sova och vandrar runt på maxdos alvedon. Allt sprängvärker.
Funderar på att rida ikväll ändå eftersom promenader ska ju vara bra
Ridningen utbytt mot pizza i soffanÄr det så smart att rida med bihåleinflammation? Iaf jag blir typ "yr" eller nått åt de hållet, bara en tanke alltså .
Sinupret forte och/eller otrivin kan funka . Usch så jobbigt det låter .
Ridningen utbytt mot pizza i soffan
Men såååååå tråkigt
(Åtminstone gott dock!)
Är inte det en av poängerna; att det ”tar” utan att vara direkt intensivt?Hjälp vad otränad/stel jag är. Gjorde qui gong idag igen och nu känns det i benen och ryggen Alltså det var inte direkt ett jobbigt pass. Inte ens särskild hög puls och bara en knapp halvtimme.