Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha nähä, någon med tips på hur man överlever en bihåleinflammation? Lindrar den?

Kan inte sova och vandrar runt på maxdos alvedon. Allt sprängvärker.

Funderar på att rida ikväll ändå eftersom promenader ska ju vara bra 🫠🫠

Är det så smart att rida med bihåleinflammation? Iaf jag blir typ "yr" eller nått åt de hållet, bara en tanke alltså 😄.

Sinupret forte och/eller otrivin kan funka :). Usch så jobbigt det låter :(.
 
Hämtade precis bilen från service. Min lilla 17-åriga Pegga är ett A-barn som nu inte behöver servas igen förrän om två år. :love:

(Kommer behöva åtgärda lite rost så fort jag ser den snart, men vad annat kan man förvänta sig om man har en äldre bil stående utomhus i Göteborg... :cautious:)
 
Träffade en tidigare kollega på förmiddagen, jobbade ostört någon timme, sen satt jag med elever ett par timmar innan detblev personalmöte. Direkt från personalmötet till möte om att söka olika bidrag till föreningen, nyss en liten paus och nu fortsätter det en timme till. :)
 
Har inte direkt varit dunderaktiv idag. Men blev ändå tvungen att lägga mig en stund efter mat. Orkade inte ens glo på tv liggandes i soffan. Inte orkat gå upp än. Sååå jäkla sopslut! Skulle bara vilja sova för natten nu. Men måste göra en massa.. 😴🥱
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 746
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 711
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp