Kanske löjrom kan förbättra relationen..Jag tycker mest synd om grannen vägg i vägg som måste lyssna på detta kroniska hostande nattetid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske löjrom kan förbättra relationen..Jag tycker mest synd om grannen vägg i vägg som måste lyssna på detta kroniska hostande nattetid
Jag har inga ledande befattningar . Det skulle bara bli katastrofala följder av det. Jag har bara två under mig som kan sina saker.Ok! Då har du ditt på det torra! Måste kännas skönt att vara så attraktiv på arbetsmarknaden.
Jag har fått de flesta jobben via kontakter men headhuntad, nja Är det ett yrke att vara headhunter?
Edit: googlade
”Företag anlitar ofta headhunters från externa rekryteringspartner för att hitta personer för mer komplexa eller ledande befattningar”
En lär sig ngt nytt varje dag!
Jaha nähä, någon med tips på hur man överlever en bihåleinflammation? Lindrar den?
Sa du inte alldeles nyss att det inte hade gått bra att låtsas bort den?Jaha nähä, någon med tips på hur man överlever en bihåleinflammation? Lindrar den?
Kan inte sova och vandrar runt på maxdos alvedon. Allt sprängvärker.
Funderar på att rida ikväll ändå eftersom promenader ska ju vara bra
Tävlingen om bukes haiku-mästare har startatLäser en rapport.
Förbereder ett möte.
Det regnar.
Jag har kaffe.
#workingforthestaten
Kortisonspray, dock tar det några dagar innan det hjälper. Finns på apoteket.Jaha nähä, någon med tips på hur man överlever en bihåleinflammation? Lindrar den?
Nässpray i några dagar.
Botar inte, men att få ner svullnaden i bihålornas slemhinnor lindrar värken.
Sa du inte alldeles nyss att det inte hade gått bra att låtsas bort den?
Har du något avsvällande? Ibland kan ånga eller nässköljning hjälpa i kombination med avsvällande för att mjuka upp/få ut ev slem också men är slemhinnorna så svullna att slemmet/snoret inte kommer ur bihålorna hjälper ju inte det.
Vet inte vad jag haft men blev ordinerad av näsa-hals-läkare att använda kortisonspray när jag haft problem med bihålorna. Kanske är samma?Jag har använt vanlig nässpray i ca 8-9dagar nu, så försöker att dra ner på den. Har även Dymista som går att använda längre som jag förstått.
Det känns inte så täppt längre tack och lov. Och ingen feber, men svajar mellan typ 37.3-37.7. Nu är det mer en dunkande/molande smärta i kinder/ansikte/käkar/tänder/nacke
Dusch och linnex i nacken är skönt iaf!
@manda nej du har nog rätt egentligen, ridning är nog inte helt att likställa med en promenad. Bättre att vila och ge mig själv lite större chans att kanske kunna rida lördagens pass istället.
Men jag är barnsligt trött och frustrerad och vill rida Vuxna beslut var det ja..
@Mia_R Dymista har ju lite kortison iaf, fortsätter på den!
Nasonex finns på apoteket.Jaha nähä, någon med tips på hur man överlever en bihåleinflammation? Lindrar den?
Samma glada leenden här också. Och ett glatt - vi ses igenNär personalen på provatagningen lyser upp och bara ”nej men hej Törnis” #stammis