Sträckläste färdigt "Skuggläge" i eftermiddag. Nu får jag vänta tålmodigt på bok nummer 4 i serien ! Tyckte att det kändes lite kyligt sedan, men efter varmbad, brasa och mannagrynsgröt har jag fått upp värmen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Livet är fult av svåra val!Funderar på om jag ska ta chips ikväll. Annars kanske imorgon kväll. Svåra funderingar
Är det stickandet i sig som är jobbigt eller just fingertoppsstick?Här var tydligen enda alternativet stick i fingret-mätare. Barnmorskan visste inte vad vi skulle göra om det inte funkar.
Det är alla former av stick och nålar i kroppen. Spelar ingen roll vart.Är det stickandet i sig som är jobbigt eller just fingertoppsstick?
Är det det sistnämnda så går det ju också bra att sticka i sidan på handen, gör inte lika ont som fingertoppen.
Hoppas inte det låg några fakturor eller annat viktigtMysteriet med hår försvunna post som vi trodde var strul med eftersändning efter flytten är löst. Bredvid vår brevlåda såg vi idag att en omärkt brevlåda var överfull. Där låg tex ett julkort som jag NU fick skriva och önska detsamma.
Har beställt mat som körs hem på torsdag. Dyrt att handla på ICA bara men vad tusan, de har hemkörning så det är ju ändå väldigt praktiskt.
Huvudvärken vill inte ge sig, men nu tror jag att jag ska kasta in handduken och sova!
Här är det bara ica maxi som har hemkörning så det är det jag använder mig av.Vi handlar på ICA och Citygross växelvis och rätt ofta ligger supermarket bättre i pris än CG
Här är det bara ica maxi som har hemkörning så det är det jag använder mig av.
Svarat två headhunters.
får se vad de har att erbjuda.
Nja, det var något viktigt papper till sambon. Men den mesta posten har vi fått i rätt brevlåda , precis bredvid, eller kontaktat företag om redan IOM att vi misstänkt strul med eftersändning.Hoppas inte det låg några fakturor eller annat viktigt