Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha från 6.20-13 tog det att reda ut allting. Hoppas du är nöjd där du sitter.Reder ut härvan efter att Putins kompisar hackat vår kunds datanätverk...
Varför sju gånger?Har redan ångest för att ta stick i fingret imorgon.. Sju gånger, hela min dag kommer vara ett enda stort töcken. Jag mår så jäkla dåligt av det och vården tar det inte på allvar..
Ska ta när jag vaknar, efter frukost, innan och efter lunch och middag, och innan läggdags. Vet inte varför.Varför sju gånger?
Jag tog fastesocker, socker innan lunch och efter och sen på kvällen
När jag nyss fått diagnosen
Det är ju för att få koll på hur sockret är och vad maten ger och så men visst jag förstår hur jobbigt det är.Ska ta när jag vaknar, efter frukost, innan och efter lunch och middag, och innan läggdags. Vet inte varför.
Varför sju gånger?
Jag tog fastesocker, socker innan lunch och efter och sen på kvällen
När jag nyss fått diagnosen
Jo jag fattar ju varför det skall göras men inte varför det måste göras så ofta och under så lång tidDet är ju för att få koll på hur sockret är och vad maten ger och så men visst jag förstår hur jobbigt det är.
Jag tar bara sockret 3 ggr per dag en vecka lite då och då