Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så var mina datorer igår eftermiddag och kväll. Inte mobilen dock.Datorn är seg som sirap. Har väntat flera minuter på att systemet ska stämpla ett beslut med en bilaga. Varje dokument jag vill öppna tar en evighet.
Vi var i stora aulanÅh Katte!
Från Kattes skolgård kommer de kastanjer som finns på min gamla gård, hos exet och ett antal vänner.
Jag hade varit där och pratat politik med ett gäng klasser. På vägen till bilen såg jag att förra årets lövhögar låg kvar och mängder av kastanjer grott. Så jag hämtade en kasse och lyfte upp ett gäng småplantor. Jordslog dem och sen planterade jag lite överallt och hos vänner.
Precis samma här. Mobilen lite snabb som vanligt, men datorn tar hundra år på sig att göra nånting.Så var mina datorer igår eftermiddag och kväll. Inte mobilen dock.
Samma router. Skumt.
Ja, precis! Hade bra tajming, de flesta kamelior blommade och var jättefina Det är synd att de har så mycket ohyra i resten av huset baraTrädgårdsföreningen?