Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh Katte!
Från Kattes skolgård kommer de kastanjer som finns på min gamla gård, hos exet och ett antal vänner.
Jag hade varit där och pratat politik med ett gäng klasser. På vägen till bilen såg jag att förra årets lövhögar låg kvar och mängder av kastanjer grott. Så jag hämtade en kasse och lyfte upp ett gäng småplantor. Jordslog dem och sen planterade jag lite överallt och hos vänner.
Vi var i stora aulan
 

Bifogade filer

  • 20240219_182655.webp
    20240219_182655.webp
    105,1 KB · Visningar: 11
Har städat luftvärmepumpens filter, diskat en maskin och tvättat en tvätt. Dammat lite har jag visst gjort också. Det blir ju lite damm som trillar ner när man öppnar och tar ut pumpens filter. Sedan fortsatte jag i resten av rummet av bara farten. Älskar min Swiffer... :) !
 
Slösurfar medan jag tuggar i mig en ovanligt god matlåda (gryta med sötpotatis och svarta bönor som jag pimpade med lite avocado och gräddfil :d). Arbetsdagen går långsamt men har varit ganska trivsam och omväxlande hittills. Fick även veta att vi vunnit ett nytt konsultprojekt som låter spännande, kul med något som livar upp såväl företagskassan som våra arbetsdagar! :) Nä, nu ska jag ta en paus från datorn och gå och lägga lite pussel innan det är dags att fortsätta jobba!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 752
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 716
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp