Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20240219_151809.webp

Jag har sett kamelior idag :love:
 
Ska iväg till Katedralskolan ikväll
På föreläsning om psykisk ohälsa med Niclas Aronsson
Åh Katte!
Från Kattes skolgård kommer de kastanjer som finns på min gamla gård, hos exet och ett antal vänner.
Jag hade varit där och pratat politik med ett gäng klasser. På vägen till bilen såg jag att förra årets lövhögar låg kvar och mängder av kastanjer grott. Så jag hämtade en kasse och lyfte upp ett gäng småplantor. Jordslog dem och sen planterade jag lite överallt och hos vänner.
 
Helt slut
Sov några timmar jag och hunden.
Sen har vi bandagerat sårig tass och kylt svullen tass.
Nu sover hon på soffan bredvid mig.
Får se när hon behöver gå ut.
Jag ska inte göra ett jota mer än jag behöver mer idag

Har du skaffat hund?
 
Varit rätt tyst om det men katten och hunden är bästisar och ger mig sån ro i själen
Just nu snarkar båda i min säng

Kan du ta med hunden på jobbet eller är den på hunddagis på dagarna?
Jag hade hund tidigare och skulle kunna tänka mig att ha en hund igen. Kan jobba hemma rätt mkt men de gånger jag ska till kontoret och det blir lite sent så känns det meckigt. Plus om man ska resa osv. Samtidigt så kommer man ju ut och rör på påkarna när man har hund, det är ju en fördel. Jag hade dock inte passat att ha en aktiv ras pga lat och har massa krämpor 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 752
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 720
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp